Once upon a time van martinez


Gefeliciteerd! zag hem staan ja, prachtig!
 
Thx allemaal, bij winst mocht ik een bak mee naar huis nemen. 3x raden

Hij staat weer thuis, al was het niet mijn winnende bak. Vind ik deze gewoon het mooiste en er zit al mijn liefde in.
20171120_174058.jpg
20171120_174116.jpg
 
Schitterende bak, daar is mijn stem ook op gevallen. Ik vond ze allemaal mooi, maar deze stak er wat mij betreft bovenuit.
 
Staat er nog steeds ontzettend mooi bij! <3
 
1 woord 7 letters:
Jaloers!
 
Zo waanzinnig knap is dit.
 
In deze scape misstaat een schedel dan weer niet.
Ben benieuwd wat je er weer van maakt!
 
Heel apart, ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
 
Woehahahaha dat is ff andere koek...
 
Wauw. Heftig! Ik denk dat ik deze wel lichtelijk té vind. Maar vind het idee van schapen met een glimlach wel stoer.

En volgroeid kan het nog mooi gaan ogen ook
 
Planten staan er mooi bij. Verder totaal niet mijn ding. Nu moet ik wel zeggen dat ik helemaal niets met doodskoppen heb sorry.

Geen spijt van afbraak vorige bak? Die was prachtig!
 
Nee hoor. De bak is als een soort grapje bedoeld en draait pas 2 uur of zo. Als die ingegroeid is zal die nog doen verrassen, zal hem hier en daar bijstellen. Mijn 2 grote bakken gaan altijd voor. En smaak dat is persoonsgebonden. Ik vind hem bijzonder en uniek
 
Een halloween scape dus ;)
 
Bijzonder, maar wel erg leuk en creatief!
 
Prachtig gemaakt hoor .
Ik ben benieuwd binnen een paar weken .
 
Nou dit is wel even andere koek! Wat mooi zeg! Doodshoofd is heel uniek maar ik begrijp wel wat je er mee wilt bereiken.
 
'once upon a time' my ass..! Dit is skull island van king kong.
 
Nee hoor. De bak is als een soort grapje bedoeld en draait pas 2 uur of zo. Als die ingegroeid is zal die nog doen verrassen, zal hem hier en daar bijstellen. Mijn 2 grote bakken gaan altijd voor. En smaak dat is persoonsgebonden. Ik vind hem bijzonder en uniek

Ik vind je andere bak (gespiekt op fb) erg mooi! Ook je maanvissen :D
 
Zo, dat is wel even een ander verhaal! Ik vind het wel wat hebben, niet voor thuis maar wel bij een ander ;)
 

Terug
Bovenaan