Omgeving Leiden


BartM

Well-known member
Lid geworden
20 januari 2022
Berichten
314
Leeftijd
64
Volgende maand ga ik een paar dagen uitwaaien in Katwijk. Als het regent wil ik best een aquariumzaak bezoeken;). Is daar iets in de buurt wat ik niet mag missen?
 
Je zou eens in deze lijst kunnen kijken Bart:

 
Als je met de auto bent, zou je een bezoekje kunnen brengen aan Verloop in Boskoop. Is een van mijn vaste aquariumzaken. Ze gaan eind deze maand verbouwen en zijn ergens eerste week weer open. Staat waarschijnlijk op hun site. Zowel zoet- als zoutwater.
Vlakbij vind je ook Vitalfish. Voornamelijk vijvervissen, hele mooie koi en ook een afdeling zoet en zoutwater.
 
Je zou eens in deze lijst kunnen kijken Bart:

Ja, dank je. Heb ik gedaan, maar de meeste reacties zijn jaren oud.
 
Als je met de auto bent, zou je een bezoekje kunnen brengen aan Verloop in Boskoop. Is een van mijn vaste aquariumzaken. Ze gaan eind deze maand verbouwen en zijn ergens eerste week weer open. Staat waarschijnlijk op hun site. Zowel zoet- als zoutwater.
Vlakbij vind je ook Vitalfish. Voornamelijk vijvervissen, hele mooie koi en ook een afdeling zoet en zoutwater.
Dank je. Zien er beiden mooi uit!
 
Ja, dank je. Heb ik gedaan, maar de meeste reacties zijn jaren oud.
Nou dat is het review topic maar in deze link staan per provincie de zaken opgesomd zonder verdere reacties.
 
Nou dat is het review topic maar in deze link staan per provincie de zaken opgesomd zonder verdere reacties.
Oh, OK, niet goed gekeken...Dank je
 
De topics lijken wel op elkaar dat klopt maar de ander geeft reviews;)
 
Je kan naar de dierenspeciaalzaak in katwijk op de visserijkade die hebben veel vissen of andere aquarium dingen en ze hebben er ook nog eens verstand van
 
Dank je
 

Terug
Bovenaan