Oke en nu?


Elainetje

Member
Lid geworden
9 juli 2022
Berichten
22
Leeftijd
33
Enorm leuk vind ik mijn aquarium.
Ik ben nogal een beginner en heb sinds mijn aanschaf in het begin van het jaar al veel geleerd over visjes en alle aquariumplanten.

Maar voordat ik dit allemaal wist luisterde ik dus braaf naar de verkoper en ben ik begonnen met molly's en guppy's. 1 molly mannetje en 3 vrouwtjes, en 2 mannelijke guppies.

Toen ik een maand geleden ongeveer 5 zwarte kleine minivisjes zag vond ik dit op zich erg leuk. Mijn molly's waren papa en mama 😄

Maar vandaag is mijn pandamolly 'geëxplodeerd' (zie foto). Ik dacht eerst oké ik laat alles gewoon in het aquarium in de hoop dat er een aantal overleven maar ik krijg het niet over mijn hart om die mini's allemaal als voer te laten dienen voor mijn erg enthousiaste molly's. Wat dus betekent dat ik straks met veel te veel vissen zit.

Is er op dit forum toevallig iemand die in de buurt van Venlo woont en over een tijdje wat panda molly's wilt? Weet trouwens ook helemaal niet of ik dit zo op dit forum mag zetten. Zo niet, laat dit vooral weten.

Ik heb dus ook 5 volledig zwarte molly's die nu zo'n 4-6 weken oud zijn. Voor nu lijken ze alle 5 vrouwtjes maar ik weet eerlijk gezegd ook helemaal niet of je dat nu al kan zien.. ze hebben een vin van onder.. die mijn mannetje niet heeft. Maar weet ook niet of dat nog veranderd bij die jonkies.

Zou eerlijk gezegd niet weten wat ik met al die visjes moet😆 maar als moeder van een mensenbaby heb ik te doen met deze visbaby's. Beetje overdreven ik weet het 🤷‍♀️. En aub geen reacties van voeren aan de anderen visjes..

Aub tips en idees aangezien vrijwel iedereen hier meer ervaring heeft met een aquarium dan ik.
 

Bijlagen

  • 20221027_221535.jpg
    20221027_221535.jpg
    295.2 KB · Weergaven: 69
Je kunt ze hier aanbieden bij aangeboden of op marktplaats en soms wil de lfs ze ook wel overnemen.
 
Idd, zoals John hi9er al stelt, zou je ze kunnen aanbieden via en verkoopplatform zoals bijv. marktplaats. Of dat een winkel genegen is ze over te nemen. Er zullen altijd wel liefhebbers ervan zijn.
 

Terug
Bovenaan