Nijkerk (NL) - AquariumPlus


V

VissenIlona

Guest
Nijkerk (NL) - AquariumPlus

Kwaliteit van het assortiment
Ik heb hier meerdere keren vissen en garnalen gehaald en deze doen het super goed. Nog geen enkele uitval gehad onder deze vissen en garnalen. Vissen zien er ook altijd erg goed uit en ik heb nog geen enkele keer een dode vis gezien tussen de bakken. Daarnaast zijn ook de planten van goede kwaliteit.

Breedte van het assortiment
Het assortiment is vrij klein, maar wel met voldoende variatie. Qua garnalen is er vrij veel keuze en qua vissen ook redelijk, maar niet heel veel. Ze verkopen veel producten van Eheim, maar ook andere kwaliteitsproducten. Ze verkopen veel voeding en daarbij wordt meer uit gegaan van kwaliteit dan van bekendheid. Wanneer ik bijvoorbeeld kom voor plantenvoeding, krijg ik vaak iets mee van een heel onbekend merk. Toch werkt het perfect en is de prijs ook goed daardoor.

Klantvriendelijk
De eigenaar vind ik erg klantvriendelijk en iedereen is er welkom. Na een tijdje begint hij je te kennen en iedereen kan gerust een kopje koffie krijgen. Met het zoeken naar een stuk hout, helpt hij en ligt na die tijd de hele winkel bezaaid onder de stukken hout. Maar daar kan hij wel om lachen.

Service
Goede service, al vind ik het soms heel dubbel dat ik met 'niets' weggestuurd word. Bijvoorbeeld: ik wilde goede voeding voor mijn babygoerami's. Hij gaf aan dat ik het juiste voer al had, dat dat perfect voer is, als ik het met een lepel in een bakje fijn zou malen. Al m'n kleintjes zijn er op groot geworden, dus een perfecte tip. Maar verkocht hij niets. En dat is niet de eerste keer dat dat gebeurde. Soms kom ik wel met iets nieuws thuis en daar heb ik dan ook altijd veel plezier van.
Er is ook een bijbehorende webwinkel, maar deze is (mijns inziens gelukkig) niet voor levende dieren.

Kennis van zaken
Erg veel kennis van alles wat hij verkoopt. Hij kent alle vissen, alle planten, alle soorten voeding en weet precies waar ik het over heb als ik iets zoek (al ben ik zelf niet altijd even duidelijk, omdat ik het niet goed kan uitleggen). Hij weet ook precies wat kleintjes wel en niet nodig hebben, wat bepaalde vissen nodig hebben en wat vooral niet. Hij zal ook geen vissen aanraden wanneer de volledige bezetting is bereikt. Heel eerlijk dus.

Prijsstelling
Niet duur voor de spullen die hij verkoopt. Ja, de filters, verwarmingen e.d. zijn gemiddelde prijs; niets extra's maar wel een realistische prijs. Planten zijn niet duur, zeker geen planten die hij zelf kan kweken, aangezien hij zorgt dat hij altijd wat achter houdt en daardoor niet elke keer zelf de inkoopprijs hoeft te betalen (waardoor hij de planten goedkoper kan verkopen). Ook de prijs van vissen en garnalen zijn aan de lage kant.


Openingstijden
Zondag is de winkel gesloten, evenals maandag en dinsdag. Dan is overigens op afspraak wel mogelijk. Woensdag t/m zaterdag is de winkel wel geopend en er zijn twee koopavonden: donderdagavond en vrijdagavond




Opmerking: op dit moment is de winkel niet zoals het zou horen te zijn. Er is een probleem geweest met de levering van de stellingen en er loopt nu een rechtszaak over dat probleem (tussen leverancier en aquariumwinkel). Omdat sommige oude bakken lek zijn, zitten deze niet altijd vol en is het rommelig in de winkel. Het laatste nieuws was dat de stellingen geleverd zouden worden (de eerste was al binnen) en de winkel zal dus binnenkort mooi opgeknapt worden!
 
Inmiddels zijn de stellingen aangepast en wordt het assortiment vissen steeds groter. Het begint erg mooi te worden!
 
Ik kwam deze site van aquariumplus tegen toen ik deze turf zocht.
Alleen ik vind het een beetje raar:
700ml is €4,32
1400ml is €6,86
10 liter is: 12,15
Dus 10 liter is ongeveer de prijs van 2 maal 1400ml, dat is dus harstikke goedkoop. In geen andere website zie ik dat er 10 liter verkocht word. Daarom vetrouw ik et niet echt.., Je kint alleen maar betalen met IDeal, anders had ik het wel met mastercard gedaan, dan kreeg ik tenminste mijn geld terug als het niet geleverd werd.
Wat zouden jullie doen? Zijn er mensen die hier al eens hebben besteld? ;)
 
Ik kwam deze site van aquariumplus tegen toen ik deze turf zocht.
Alleen ik vind het een beetje raar:
700ml is €4,32
1400ml is €6,86
10 liter is: 12,15
Dus 10 liter is ongeveer de prijs van 2 maal 1400ml, dat is dus harstikke goedkoop. In geen andere website zie ik dat er 10 liter verkocht word. Daarom vetrouw ik et niet echt.., Je kint alleen maar betalen met IDeal, anders had ik het wel met mastercard gedaan, dan kreeg ik tenminste mijn geld terug als het niet geleverd werd.
Wat zouden jullie doen? Zijn er mensen die hier al eens hebben besteld? ;)
Oja, ik heb hier ook geprobeert te bestellen, maar toen ik wilde betalen kwam er ineens een melding dat dit webadres niet beveiligd was, en dat er mogelijk mensen meekeken oid. Toen heb ik het maar niet gedaan...;)
 
zie net op de site dat er gezondheids-problemen zijn winkel is gesloten
webwinkel wel open
zou eerst eens een telefoontje plegen met ze hoe de boel er voor staat
 
Ik was ook van plan daar te bestellen, exact het zelfde product zelfs.
Eens even afwachten...
 
Mailtje terug, over de onbeveiligde site zeiden ze dit:
Ik heb geen idee waarom deze als onveilige site te boek staat...dat ga ik uitzoeken.
En dit:
Als je het prettiger vindt kan ik het eventueel gewoon aan je opsturen met factuur. Dan doe je de betaling niet via de site.

Over de 10 liter:
Ik heb geen idee waarom deze als onveilige site te boek staat...dat ga ik uitzoeken.
Het zijn grote zakken zwarte turf die normaal gebruikt wordt voor vijvers.
Deze prijs is normaal.
 
Ben benieuwd hoe jullie bestellingen zijn gegaan? hebben nog meer mensen hier ervaring?
Ik zou hier graag de dennerle nano skimfilter bestellen maar kan weining ervaringen vinden over deze webwinkel
 
Ben benieuwd hoe jullie bestellingen zijn gegaan? hebben nog meer mensen hier ervaring?
Ik zou hier graag de dennerle nano skimfilter bestellen maar kan weining ervaringen vinden over deze webwinkel
De turf werd goed aangelevert hier:daisy:
 
Mailtje terug, over de onbeveiligde site zeiden ze dit: Ik heb geen idee waarom deze als onveilige site te boek staat...dat ga ik uitzoeken.
Een half jaar verder en deze webwinkel maakt nog steeds niet gebruik van een https certificaat. Dus al jouw ingevoerde gegevens kunnen door derden gelezen worden.
 

Terug
Bovenaan