Nigel's Mountain scape 36L


Wow Nigel. Wat een verandering in de tijd zeg, nu al heel erg mooi begroeid. En die garnaal is echt prachtig van kleur :smitten:
 
Geweldige foto's Nigel! Ook altijd leuk om foto's van begin en nu naast elkaar te zien.
 
Maintenance day
45133746371_835000cc57_h.jpg
maintenance aquaflora vivarium beta tank 2 by Nigel Aquascaping, on Flickr
 
Zelfs dan is het mooi!
 
Schitterende foto's Nigel. Ongelooflijk dat je dat garnaaltje zo goed op de foto hebt gekregen!
 
Wauw, mooi groen je bak.
 
Wauw je bent hier echt waanzinnig goed in hoor! Wanneer is die keuring waar je aan mee deed? Die wat wereldwijd was als ik me niet vergis?
 
Wauw je bent hier echt waanzinnig goed in hoor! Wanneer is die keuring waar je aan mee deed? Die wat wereldwijd was als ik me niet vergis?

Dankjewel Mandy. Ik doe mijn best :)

Deze bak ga ik insturen bij de Europese wedstrijd EAPLC in de nano categorie. Deze wedstrijd opent binnenkort en de uitslag zal rond januari zijn.

Daarnaast heb ik met andere bakken idd aan wereldwijde wedstrijden meegedaan. Het live keuren zou een Nederlandse wedstrijd zijn maar dit ging niet door ivm te weinig aanmeldingen.
 
Proficiat, je hebt het verdiend!
 
Van harte gefeliciteerd!


Bak is prachtig!
 
Jouw scape was overduidelijk de beste. En de forest scape verdient de 2e plek.

Ik ben ook blij dat Balbi Vaquero de vip wedstrijd won, haar scape was zelfs zonder planten erg indrukwekkend.
 
Oh wat geweldig om te zien, wat een mooie scapes allemaal. Zou ze stuk voor stuk wel in huis willen hebben :D
Bedankt voor het delen van deze mooi video.

Jij nog een keer gefeliciteerd met de eerste plek, verdiend!
 
Gefeliciteerd!!! Dank je voor het filmpje, mooi om alle scapes te zien. Die van Balbi Vaquero is absoluut indrukwekkend en jij hebt ook de verdiende eerste plek!
 
Wat een schitterende bak, gefeliciteerd met de 3e plaats.
 
Erg fraai Nigel en een mooie derde plek.
 
Proficiat!
Dit is wéér klasse werk van je.
 
Geweldige prestatie :thumbs: Van harte gefeliciteerd!
 
Bedankt allemaal! :)
 

Terug
Bovenaan