Nigel's Forest scape 128L


Bijvoorbeeld of de zijwanden aan de buitenkant met iets donkerder maken waardoor je lichte achterwand er meer uitspringt. Je hebt zelf al een voorbeeld gepost waar de zijkanten met planten waren bedekt dat was ook super
 
Bijvoorbeeld of de zijwanden aan de buitenkant met iets donkerder maken waardoor je lichte achterwand er meer uitspringt. Je hebt zelf al een voorbeeld gepost waar de zijkanten met planten waren bedekt dat was ook super
Dan moet je ze al van de binnenkant verduisteren, omdat het glas zal blijven spiegelen anders
 
Nigel, hij is nu al prachtig! Ik hoop alleen dat aan de bovenkant ook nog meer massa gaat groeien, als bladerdek idee.
 
ik bedoel met massa inderdaad geen volledig bladerdek, maar het zou je licht wat meer temperen op bepaalde plekken, wat je sfeer ten goede komt.
 
Dag 115
Mijn nieuwe DSLR uitgetest en ook wat macro shots genomen. Tijd voor een nieuwe video dus. Als ik te veel spam graag zeggen :), haha ik was iig enthousiast om een nieuw filmpje te maken. Ben nog steeds lerende met dit apparaat.
 
Vuurgarnaal op een bucephalandra blad (kedagang mini).

27164843369_c7ce025a3e_k.jpg
rcs with buce 2.0 by Nigel H, on Flickr
 
Na de uitslag van NSHC helaas de top 100 niet gehaald. Dat motiveerde mij om weer aan de slag te gaan en iets beters te maken. Zie hier het resultaat. Een bos weer natuurlijk :p 80x40x40 cm.

39092932201_60c09af2c6_k.jpg
hardscape 2 forest aquascape 2.0 by nigel aquascaping by Nigel H, on Flickr
 

Terug
Bovenaan