Nieuwste bewoner

  • Onderwerp starter Aerialgirl
  • Startdatum

A

Aerialgirl

Guest
Eindelijk is mijn tweede bakje dan bewoond.
Vanaf vrijdag komen er garnaaltjes bij dus ik hoop dat hij vredelievend is.

Hij zal nu nog even moeten acclimatiseren dus er is nog weinig over te zeggen. :)

IMG_20180501_174603.jpg


IMG_20180501_174619.jpg
 
Das zeker een supermooie betta.:smitten:
 
Hij laat de rode muggenlarven alleen volledig liggen. Hij is veel te druk met flairen continu. Toen ik voor de bak kwam zitten wilde hij door het glas heen volgens mij

IMG_20180501_212751.jpg


IMG_20180501_212738.jpg
 
eten komt wel anders eens proberen met een pincet gericht te voeren soms helpt dat
 
Wat een prachtige Betta!
 
hey heb op FB deze mooie betta ook voorbij zien komen
 
Wat een schitterende betta!
 
hey heb op FB deze mooie betta ook voorbij zien komen
Haha dat kan kloppen. Al zag ik ook een kweker op facebook die een vergelijkbare man had. Dus of hijvan mij was of van haar weet ik niet:rolleyes:
 
eten komt wel anders eens proberen met een pincet gericht te voeren soms helpt dat
Dankje voor de tip! Gelukkig at hij toen ik bij de bak weg was gelijk alles op. Daarna was hij vrij snel gewend en ook aardig brutaal, haha
 
Wat een mooie kerel! Veel plezier met hem!
 
Hele gave kerel idd! Veel plezier ermee! En dat showen doet die van mij idd ook :D
 
Haha dat kan kloppen. Al zag ik ook een kweker op facebook die een vergelijkbare man had. Dus of hijvan mij was of van haar weet ik niet:rolleyes:

Áls ik me niet vergis was dat Thomas die woont in België dus weet niet waar jij woont
 
dan denk ik niet dat deze van hem afkomt
ik woon zelf ook in brabant regio Oss vaak worden deze vissen geïmporteerd als je ze bij een lfs koopt
 
dan denk ik niet dat deze van hem afkomt
ik woon zelf ook in brabant regio Oss vaak worden deze vissen geïmporteerd als je ze bij een lfs koopt
ik heb hem ook niet bij hem vandaan. Ik zei alleen dat ik een kweker met een soortgelijk exemplaar op dezelfde groep had gezien :D
 
ik woon zelf ook in brabant regio Oss vaak worden deze vissen geïmporteerd als je ze bij een lfs koopt

Weet jij in die regio betrouwbare zaken?
Ik heb de grootste moeite echt een goede te vinden, vooral qua advies bedoel ik dan.
 
Coenen best
Aquabeek in handel
En aquarainbow oss
Dat zijn de zaken wat ik zeer over te spreken ben qua advies zeg ik doe zelf onderzoek via internet vraag ervaringen en advies op diverse fora en als het om specifieke vissen gaat vraag kwekers
Weeg daarna de dingen tegen elkaar af
elke winkel wil verkopen in een winkel waar ik eerst veel kwam waren ze zet goed op de hoogte van vele soorten vissen maar als het op bettas aan kwam adviseerde ze vlot 2 vrouwen en een man in 30 ltr
En ja qua belasting kan dat maar qua vis is dat uit den boze
Dis wil je advies hoor diverse mensen aan een weg dan der dingen af
 
Erg mooie Betta zeg.
 

Terug
Bovenaan