Nieuwerkerk a/d IJssel (NL) - Hornbach


M

MarlonnekeW

Guest
Kwaliteit van het assortiment
Goed

Breedte van het assortiment
Goed

Klantvriendelijkheid
Zeer goed

Service
Zeer goed

Kennis van zaken
Goed

Prijsstelling
Goed

Bij deze wil ik even een hele grote pluim uitdelen aan de aquariumafdeling van de Hornbach in Nieuwerkerk a/d IJssel. Ruim anderhalf jaar geleden heb ik hier een Superfish Aqua20 aquarium gekocht als bakje erbij voor plantenstekjes, jonge slakjes enz. Vanmiddag ontdekte ik dat er water onder het aquarium lag en dit werd steeds erger; er zat dus ergens een lek. Superfish biedt twee jaar garantie, maar normaal betekent dat opsturen en dan bepaalt de fabrikant wat er verder gaat gebeuren. Omdat dit meestal lang kan duren, had ik er niet veel vertrouwen in dat dit een oplossing zou bieden, maar voor de zekerheid heb ik toch even contact opgenomen met Hornbach. Ze vroegen mij of ik zolang een tijdelijk onderkomen voor de bewoners had. Dan kon ik namelijk het aquarium leegmaken, naar de winkel brengen en gelijk een nieuw aquarium meenemen. Ik ben natuurlijk onmiddellijk aan de slag gegaan en het omwisselen van het aquarium in de winkel was geen enkel probleem; ze waren super vriendelijk en deden totaal niet moeilijk. Inmiddels is het aquarium weer helemaal in orde en de bewoners (groepje citroengarnalen) zitten weer op hun plek, zonder dat de lekkage hun veel stress opgeleverd heeft.

Hornbach heeft, buiten een zeer uitgebreid assortiment, zeer vriendelijk personeel en relatief lage prijzen, dus ook nog een zeer goede service. Echt een aanrader wat mij betreft!
 
Hele fijne aquarium afdeling. Vriendelijk personeel. Aquaria en planten zien er goed uit. Let wel op de prijzen van de vissen. Sommige soorten zijn redelijk goedkoop, terwijl de andere soorten relatief duur zijn daar. Mijn Rio 125 daar gekocht en ze hebben mij geholpen om het aquarium in de auto te zetten. Ook mijn defecte co2 set zonder problemen omgeruild voor een nieuwe.
 
Fijne aquariumafdeling, aardig en kundig personeel, veel voorraad.
 

Terug
Bovenaan