Nieuwe start 80x80x110 Reef Tank


hé hé mocht ook wel denk was verdorie twee weken te laat:D:D
Vanharte en mooi dat alles goed met moeder en dochter en papa is :D:thumbs::thumbs:
 
Haha nee idd! Gisteren nog wel een nieuwe chiller gescoord voor de nieuwe bak!

4F1AE3E5-F723-4DC7-89C9-449C9FD72F4B.jpeg
 
Haha ja dat moet wel lukken! Heb trouwens weer een knoop doorgehakt en heb een dejavu momentje...... Haha! Alleen deze keer nog wat uitgebreider! Stekkerblokken nooit genoeg!

Apex lab grade kit
3 x Apex Stekkerblok
2 x Apex DOS
2 x Apex DOS container
Vertex Puratek de Luxe 100

6E8CA446-C459-4227-9753-57BE30DB9D26.jpeg


6CC63BE3-E07F-47D4-B7DB-7F524E0CE137.jpeg
 
We gaan er iets moois van maken maar niet te overdreven allemaal haha!
 
Nou je hebt al heel wat meer techniek dan ik heb maar ja de bak is dan ook wel iets groter natuurlijk.
 
Nou je hebt al heel wat meer techniek dan ik heb maar ja de bak is dan ook wel iets groter natuurlijk.

Op zich niet veel techniek als je langer termijn nadenkt over je bak. Het is relatief duur. Maar als je een bak start met deze basis dingen hoef je naderhand niets meer te verbeteren.

Ziet er goed uit Roel!
 
Dat moet daar lekker feest zijn ten huize Roel een kersverse dochter en bakken om u tegen te zeggen.
 
Bedankt allemaal!! Onze kleine Fay doet het super en alles gaat voorspoeding. Heb zelfs wat tijd om me verder op de bak te focussen. Aankomende dinsdag ga ik de bak ophalen en moet de Reefer 170 toch echt plaats gaan maken! Druk bezig met de gedachte wat ik allemaal nog ga aanschaffen en hoe ik het eea ga opbouwen….. maar dat komt allemaal wel zodra de bak er staat.

Tot snel vrienden en iedereen nogmaals super bedankt voor de felicitaties. Ik ga er als dank iets speciaals van maken deze keer!
 
:D Volgens mij ben je een net zo een grote techniek als koraal fanaat !

Wat is je favoriete koraal?
 
:D Volgens mij ben je een net zo een grote techniek als koraal fanaat !

Wat is je favoriete koraal?
Haha ja dat is zeer zeker waar! Ik vind de techniek prachtig en de opbouw ervan helemaal!

Mijn favorieten zijn toch wel de verschillende soorten van het scolymia koraal, hiermee zal de bak dus ook helemaal vol mee komen te zitten met natuurlijk heel wat speciaaltjes!
 
Wat een toffe bak, zeg! Ik sta bij de LFS altijd te kwijlen bij hun verticale rif, dit kan net zoiets worden.
Ben benieuwd, Roel!
 
Wat een toffe bak, zeg! Ik sta bij de LFS altijd te kwijlen bij hun verticale rif, dit kan net zoiets worden.
Ben benieuwd, Roel!
Thanks!! Die bakken hadden ook altijd mijn interesse idd, praktisch issie niet maar beetje uitdaging kan geen kwaad.

Is dat puur toeval dat die bak daar echt voor gemaakt is voor dat plaatsje Roel ?
Nou..... we zitten even te twijfelen of de bak daar blijft staan, ik vind het super vet alleen mijn vriendin heeft haar bedenkingen dus snel vullen haha! Maar het is puur toeval dat hij precies past..... muur is 82 en de bak is 80!
 
alleen mijn vriendin heeft haar bedenkingen dus snel vullen haha! Maar het is puur toeval dat hij precies past..... muur is 82 en de bak is 80!


Kan ik helemaal inkomen hoor:D:D:p. Vrouwen doen soms moeilijk moet je maar denken en daarnaast moet je gewoon lekker verder gaan Roel:D
 

Terug
Bovenaan