Nieuwe start 80x80x110 Reef Tank


Zooooo na alle flessen gisteren de BBK ontvangen dus die kan van het lijstje af! We gaan toch voor 2 x een Hydra 52HD en de opvoerpomp word wss toch een Red Dragon..... maar daar kijken we nog even naar!

PS. De kleine meid is er nog steeds niet!

79551C9A-097C-458D-B463-DE629B93402C.jpeg
 
Mooi ding Roel en wachten duurt lang denk ik in jullie geval. Is dat ding van Bubble King om babyvoeding mee te bereiden:S:D:D
 
Haha, mijn vriendin is morgen 2 weken overtijd dus ze gaan het morgenochtend halen…. althans, een poging doen tot!
 
O jee, dat is ook bij onze dochter gebeurd. Spannende dag dus morgen en alvast veel succes en heel vel plezier van je op komst zijnde zoon of dochter Roel.
 
Opzich valt dat inleiden van een bevalling best mee, gewoon aan een infuus en dan komen -hopelijk- de weeën vanzelf, het bevallen zelf is het ergst en gevaarlijkst (vooral voor de moeder)
 
Wens der maar succes Roel! (en jij zelf ook een succes, alhoewel jij niet zo heel veel hoeft te doen :juggle:
 
Ik kan de baby geen ongelijk geven en het lijkt er inderdaad op dat die wilde wachten op koeler weer:D:D. Nou ja dat wordt morgen wel beschuit met muisjes hier in ieder geval Roel;)
 
Haha als het goed is gaat het morgen afkoelen….. dus morgen gaat het dan toch echt gebeuren! Dus de bakken zullen ook wel weer even op zich laten wachten maar komt helemaal goed! Ik zal de virtuele beschuit met muisjes vast klaar zetten haha!

Bedankt allemaal!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Zooooo na alle flessen gisteren de BBK ontvangen dus die kan van het lijstje af! We gaan toch voor 2 x een Hydra 52HD en de opvoerpomp word wss toch een Red Dragon..... maar daar kijken we nog even naar!

PS. De kleine meid is er nog steeds niet!

Bekijk bijlage 255523

Ja, ik zou ook twijfelen welke van de 2 ik in de wieg zou leggen. :), zo een afschuimer zou ik ook elke avond toezingen! Mooi ding
 
Je gelooft het niet maar om 08:00 op 8-8-2018 is onze lieve dochter Fay geboren!!! Moeder en kind maken het helemaal prima en alles is in een rap tempo gegaan. Fay weegt 3165 gram en is 51cm groot!
Gefeliciteerd Roel en mevrouw HG, veel geluk met en voor Fay.
 
Nou dat wordt beschuit met muisjes uitdelen dan :).
Maar van harte Roel
En, dat aquarium, ff niet aan denken. Er zijn nu belangrijkere zaken ….
 
Hoera van harte gefeliciteerd Meneer en Mevrouw HG En natuurlijk van harte welkom op de wereld lieve Fay.
P.S: De geboortedatum en geboorte uur zijn wel zeer speciaal Roel.
 
Bedankt allemaal!!! Ja het is een speciale datum en tijd die we nooit meer zo snel vergeten. Kan redelijk invullen wat haar geluksnummer gaat worden denk ik zo :p
 

Terug
Bovenaan