Nieuwe Malawi avontuur van D.vdvoet


Alweer meer dan een jaar geleden dat ik een update heb geplaatst. Bak heeft in de tussentijd prima gedraaid en de vissen zijn allemaal volwassen geworden. Vandaag het aquarium flink onder handen genomen en het vissenbestand flink uitgedund. Het aquarium is nu een speciaal aquarium voor een van mijn favorieten vissen de Saulosi.

Mijn F1 groep is volledig volwassen geworden en heeft voor veel nageslacht gezorgd. Inmiddels heb ik na het uitselecteren nog 6 volwassen vissen over in de verhouding 1M/5V. Hierbij zwemmen momenteel 7 jongen waar het geslacht nog niet van te zien is.

Het biotoop is gebaseerd op een stukje oever van het Malawimeer. Ik kan zelf altijd erg genieten van het zicht bovenwater. Dit is nog niet helemaal af & hier komen nog wat planten bij.
EAD3EDDA-B7CA-4BEF-A458-EDEF141A47D1.jpeg
4C9C3B30-3F72-4684-9A85-DF9EBE5ADB3D.jpeg
 
Bedankt allemaal!! Nog even een foto met dagverlichting & een filmpje met de avond verlichting.

29C148F5-EE22-4EAE-923B-F1689A3327AC.jpeg




 
Laatst bewerkt:
Bak is vandaag op de schop gegaan. Na het verbouwen van de bak begon het weer te kriebelen. En stiekem begon het alweer op een amazone bak te lijken. Dus ik ga weer terug naar Zuid Amerika! Zal de nieuwe topic link hieronder plaatsen:

 

Terug
Bovenaan