Nieuwe honinggoeramis


Iskew

Active member
Lid geworden
23 februari 2021
Berichten
29
Leeftijd
18
Hallo, vrijdag heb ik wat nieuwe honinggoeramis gekocht. Er zaten al kardinaal tetras in de bak van 60x30x30. Ik voer gewoon maar ze zwemmen weg en gaan niet echt kijken wat het is, ze hebben nu 2 dagen niet gegeten, over een paar dagen komt nieuw voer binnen dus dat zal ik ook proberen te geven. maar moet ik gewoon afwachten? Is het niet slecht voor ze dat ze niet eten?
 
Het schijnt een nogal schuwe vis te zijn. Misschien moeten ze aan je wennen. Probeer eens flink afstand van de bak te nemen om te kijken of ze dan wel komen.

Hebben ze wel genoeg planten om zich te verstoppen?
 
Het schijnt een nogal schuwe vis te zijn. Misschien moeten ze aan je wennen. Probeer eens flink afstand van de bak te nemen om te kijken of ze dan wel komen.

Hebben ze wel genoeg planten om zich te verstoppen?
Ze hebben heel veel planten, en hout, en drijfplanten.
 
Het schijnt een nogal schuwe vis te zijn. Misschien moeten ze aan je wennen. Probeer eens flink afstand van de bak te nemen om te kijken of ze dan wel komen.

Hebben ze wel genoeg planten om zich te verstoppen?
Trouwens, heb net wat gevoerd en toen verstopte ze zich, ben even weggegaan en toen ik terugkwam zaten ze al een beetje aan het wateroppervlak te kijken. Merk inderdaad dat ze nog een beetje schuw zijn als mijn hand bijvoorbeeld boven de bak zit tijdens het voeren, maar dat komt wel goed.
 
Dan komt het denk ik wel goed.
Wij hebben zelf cobalt dwergoerami's. Die komen inmiddels al aan het oppervlak kijken als de deksel open gaat.
 

Terug
Bovenaan