Nieuwe bak voor garnalen.


Tja we zullen eens samen op stap moeten gaan dus , want nuchter durf ik zulk soort dingen niet doen . ( wilde garnalen temmen )
 
Dankje John maar filmpje is mooier hoor! ;)

Ja wilde garnalen temmen is net wat lastiger dan tamme mossels Stefan!
 
Das idd een prrachtige berg garna;en :D

Echt heel mooi zeg!
 
Mooie garnalen, gaat goed zo!
 
Kwam net een aparte tegen,raasde over het blad maar lukte net om een foto te maken .

20180220_215051.jpg


Lijkt wel een perfect gevormd blauw sterretje op de kop.
 
Laatst bewerkt:
Altijd leuk als je een verrassing tegenkomt! Misschien nog maar een bakje erbij:!:p
 
Misschien moet jij er nog maar een bakje bijnemen en kom je bij mij een mooie groep garnalen halen! :! :D
 
Haha, leuk idee maar houdt m'n huidige niet eens in leven:oops::D
 
Ja maar komt omdat ze lastig zijn,je ziet ze niet voor niks zo weinig! ;)
 
Mijn goesting om met garnalen te beginnen kriebelt weer enorm als ik dit allemaal lees en zie.:stars:
 
Heb afgelopen week het bakje helemaal leeggehaald maar helaas nergens de garnaal met dat sterretje tegengekomen... :(
 
Heb afgelopen week het bakje helemaal leeggehaald maar helaas nergens de garnaal met dat sterretje tegengekomen... :(
Jammer....:'(:'(:'(

Was een gaaf garnaaltje!
Heb jij hem per ongelijk zo gekweekt? ;)
 
Per ongelijk? ;)
Was een nakweekje van de F1 garnalen en zitten soms weleens leuke variaties tussen.
Had er heel rijk mee kunnen worden als het me lukt om er een hele stam mee te kweken! :juggle:;)
 
Das inderdaad droevig nieuws John.
 
Volgende keer gps erop plakken:D
 
Per ongelijk? ;)
Ik zie het wel, ik heb vandaag een slechte-type-dag....:juggle::D;)

Per ongelijk? ;)
Was een nakweekje van de F1 garnalen en zitten soms weleens leuke variaties tussen.
Had er heel rijk mee kunnen worden als het me lukt om er een hele stam mee te kweken! :juggle:;)
Jammer, mischien duikt ie nog een keertje op. Vingers gekruisd:engel:
 
Maakt niet uit ik zit maar te plagen! ;)
Enige optie is dat de garnaal tussen de planten zat en daardoor in de stelling terecht is gekomen maar lijkt me sterk.
 
Hoe is het ondertussen nog gesteld met deze supermooie garnalen John.:S
 
Kan je in mijn album allemaal zien Johnny,gaat goed met ze en ondertussen nog wat nieuwe varianten bijgekomen ook! ;)

https://www.aquaforum.nl/threads/taiwanese-garnalenbakjes-van-seabait.99641/page-20
Thanks John heb er net op geantwoord.
Ik heb niet alles gelezen want heb er nu de tijd niet voor maar die garnalen op jouw profielfoto welke zijn dat exact ? en zitten die bij jou op gewoon leidingwater dus niets van osmose ?
 

Terug
Bovenaan