Nieuwe bak voor garnalen.


Dat is lief van je.
Bol. heeft h'm niet meer en bij die andere betaal je een hoop verzendkosten als ik het goed zie.
Iemand op marktplaats heeft er 3 en heb er al op geboden dus misschien lukt dat.
 
Dat is lief van je.
Bol. heeft h'm niet meer en bij die andere betaal je een hoop verzendkosten als ik het goed zie.
Iemand op marktplaats heeft er 3 en heb er al op geboden dus misschien lukt dat.

:thumbs: . Ja das waar , had ik geen rekening mee gehouden .
Ik hoop het en anders indd geduld :)haha net als met de rest van garnalen houden haha .
Succes met je bakje:thumbs:. :zwaai:
 
Doet pijn aan mijn oren het woordje geduld! :D

Bedankt Natasja!

EDIT- bedoel ogen... ;)
 
Laatst bewerkt:
Qua planten zou ik er ook een paar drijfplanten in doen als Limnobium of Salvinia. Dit geeft iets wat schaduw waardoor de garnalen niet in de volle zon zitten (vinden ze blijkbaar iets minder leuk). En bij mij vinden ze het altijd leuk om er ondersteboven aan te hangen om het droogvoer van de oppervlakte te plukken.
 
Sorry Wouter! ;)

Ja drijfplantjes zijn idd wel goed.

Filter is geregeld trouwens,gelijk maar 2 op reserve genomen! :D
 
Die kan je zo krijgen hoef je enkel 25 euro verzendkosten te betalen! :D
Ik ga zo wat plantjes halen maar heb nog geen idee wat.
 
Ben even de naam hiervan kwijt is terug te vinden in mijn topic "wie kan mij helpen" maar deze vinden ze Heeeeeeeeerlijk :) haha niet geheel de bedoeling maar een leuk plantje groeit goed zonder bodem

image.jpg
 
Ik heb de kleine variant van dat plantje in de nano Max en hebben ze alleen de oude slechte blaadjes van gegeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: max
Zeker maar is heel duur vind ik,voor dat geld heb ik nou 5 andere plantjes.
Zal straks eens een foto plaatsen.

Ja das waar , maar ja beter duur dan niet te koop :) . En indd daar heb je er in elk geval meer voor ipv 1 .
Maar ja ik vind het fijn om geen planten in de grond te hebben , dus heb alleen mossen , Buca's en varen soorten .
 
Beter duur dan niet te koop... echt een uitspraak voor een vrouw! :D
Ja voor jouw bakjes is het handiger geen planten in de bodem idd maar maakt voor mij niet zoveel uit al staat er nu wel weer meer in de bak dan de bedoeling was.
 
Maar ik heb die planten niet hé,zijn foto's van Natasja ;)
Ik heb maar simpele goeiekope plantjes.
 
Beter duur dan niet te koop... echt een uitspraak voor een vrouw! :D
.

:sorry::help: haha nee maar je heb gelijk , zijn ook geen grappige prijzen , ik heb 8 soorten staan , sommige gewoon schandalig duur voor een stekkie 8.50 met 5 blaadjes eraan . Andere weer 12.50 stuk :stars:
 
Zo ziet het er bij mij nou uit.
Komt nog wel een stukje spiderwood met wat mos in maar het hout is aan het inwateren.

20170222_190438.jpg


En uiteraard een ander filter dat hopelijk morgen over overmorgen aankomt.
Dit filtertje is ff om wat rommel op te vangen en circulatie.
 
Goede vraag Natasja,zit te denken om alle garnalen van de nano in deze te zetten maar weet het nog niet zeker.
Misschien wel een ritje maken naar Ridderkerk voor andere mooie garnalen! ;)
 

Terug
Bovenaan