Nieuw huis, nieuwe bak


verboden aan te komen!
Zeker voor ene @Ruben01 :D

Neehoor dank Ruben :)
Als ik iemand met een honkbalknuppel op een stoeltje voor een aquarium zie, weet ik: hé, dat is Richard!:D:D:p


Nu nog een plan bedenken om lang hem heen te komen:juggle:


Heb je al een idee van het visbestand? Midden-Amerika toch?
 
Zat zojuist is te denken, hoe start je het systeem op?

Bioloog vullen, bak vullen & de overloop vullen tot het water tot aan de standpijp staat en dan de pomp aanzetten? of denk ik dan verkeerd.
Ik vul meestal de bak tot net onder de overloop en dan ga ik het bioloog vullen tot de pompen gestart kunnen worden en dan houd ik het nivo in het pompvak op max tot de overloop stil is
 
Dit zou je bakje moeten zijn :p

IMG_20181124_132237.jpg
 
Zeg hoe oud denk je dat ik wel niet ben :'(:D

uhhh... middelbare leeftijd :juggle:

nee volgens mij heb ik ergens dit jaar een bericht gezien dat je 50 was geworden... mocht jij dat niet geweest zijn dan bied ik mijn nederige excuses aan :sorry: :D
 
Mooie bak, ik had hem zien staan maar ook nog andere, dus ik wist het niet zeker, en toen ik er was was de bak nog niet helemaal ingericht zoals ik nu zie.
 
Lijkt me een mooie bak. Aan de verlichting twijfel ik, het zijn 1 Watt leds, dat lijkt me wat weinig voor de hoogte van je bak. (Ik heb ze zelf op een Rioa 180 die behoorlijk lager is.) Zelf zou ik beslist gaan voor 3 Watt versies van JMB.
 
Ik kon dit ventje net tegenhouden want anders was hij gaan zwemmen in je bak! ;)

Bekijk bijlage 263015
Niet om het 1 of ander maar bij verlaten van de beursvloer zijn de tas en zakken van dit ventje toch wel gecontroleerd :D:D
En vaste gesteld dat de bak nog aanwezig was op de stand :br::D
Hij staat er wel erg dicht bij namelijk :sorry::D:D
mooi plaatje Ruben:D:D
 
Heb je bak ook even bekeken, schitterend hoor!

Dank!

Mooie bak, ik had hem zien staan maar ook nog andere, dus ik wist het niet zeker, en toen ik er was was de bak nog niet helemaal ingericht zoals ik nu zie.

Geeft niet, heb inmiddels genoeg foto's hoor, ventje @Ruben01 heeft me er ook nog een paar doorgestuurd :)

Lijkt me een mooie bak. Aan de verlichting twijfel ik, het zijn 1 Watt leds, dat lijkt me wat weinig voor de hoogte van je bak. (Ik heb ze zelf op een Rioa 180 die behoorlijk lager is.) Zelf zou ik beslist gaan voor 3 Watt versies van JMB.

Betreft alleen maar kijklicht, planten ect zullen het sowieso niet redden :juggle:
Dus ga er vanuit dat dit voldoende is, mocht het voor kijklicht nog te weinig zijn dan zet ik er nog een 2e rij balken achter.


Ventje, mannetje, onderdeur... hoe je het ook wil noemen :D

Niet om het 1 of ander maar bij verlaten van de beursvloer zijn de tas en zakken van dit ventje toch wel gecontroleerd :D:D
En vaste gesteld dat de bak nog aanwezig was op de stand :br::D
Hij staat er wel erg dicht bij namelijk :sorry::D:D
mooi plaatje Ruben:D:D

Mag een grote tas geweest zijn dan.
maar ik ben tot nu toe nog niet gebeld door VKC dat mijn bak vermist is dus heb goede hoop :juggle: :D
 
Ik kon dit ventje net tegenhouden want anders was hij gaan zwemmen in je bak! ;)

Bekijk bijlage 263015
De bak was alleen een beetje te hoog zo te zien:D:D
Niet om het 1 of ander maar bij verlaten van de beursvloer zijn de tas en zakken van dit ventje toch wel gecontroleerd :D:D
En vaste gesteld dat de bak nog aanwezig was op de stand :br::D
Hij staat er wel erg dicht bij namelijk :sorry::D:D
mooi plaatje Ruben:D:D
Shit! Hoe ben je erachter gekomen dat ik Richard zijn aquarium heb meegenomen? Had het nog wel zo goed verstopt in mijn tasje....:'(:(:help::D:)
 

Terug
Bovenaan