Nieuw huis, nieuwe bak


Zeg maar gerust Thea hoor :)

Veel plezier en succes met deze bak! Mooie deal heb je kunnen sluiten.

Nee hè.. ben al de zoveelste die dit doet en ik kijk er altijd zo goed naar:oops::sorry:

Maar bedankt hoor Nicole, gaat helemaal lukken. (Zodra die binnen staat althans, dat word nog wat :rolleyes:)
 
Is echt een bak met alles erop en eraan dus ook incl meubel, bioloog, pomp etc. En ja dat tikt aan.

Juist dat laatste is iets wat mij tegen houd, ga het nog even overleggen met de dealer.

Richard.

Ik denk dat jij je maar eens moet aanmelden bij AFstand.

Kun je 3 dagen lang je bak ‘bewaken’ op de beurs.
Gratis entree. Een hoop lol. En veel leden zien. Dat krijg je er ook bij!
 
Richard.

Ik denk dat jij je maar eens moet aanmelden bij AFstand.

Kun je 3 dagen lang je bak ‘bewaken’ op de beurs.
Gratis entree. Een hoop lol. En veel leden zien. Dat krijg je er ook bij!

Nou.. daar heb ik eerlijk gezegd (ook al voor al dit) aan gedacht, lijkt me heel gezellig & leuk.
Maargoed toch maar niet gedaan :) had ik wel goed mijn bak in de gaten kunnen houden :juggle: ... nouja wellicht even dealtje sluiten met Aquaforummers of telkens iemand anders er wilt gaan staan :D

kom wel naar het Vivarium dit jaar, is nu 2 jaar terug.
tenzij ik natuurlijk net de sleutel heb & er nog een boel in huis dient te gebeuren, heeft natuurlijk meer prioriteit.
 
Nou.. daar heb ik eerlijk gezegd (ook al voor al dit) aan gedacht, lijkt me heel gezellig & leuk.
Maargoed toch maar niet gedaan :) had ik wel goed mijn bak in de gaten kunnen houden :juggle: ... nouja wellicht even dealtje sluiten met Aquaforummers of telkens iemand anders er wilt gaan staan :D

kom wel naar het Vivarium dit jaar, is nu 2 jaar terug.
tenzij ik natuurlijk net de sleutel heb & er nog een boel in huis dient te gebeuren, heeft natuurlijk meer prioriteit.

Meer prio dan vivarium?

Ik heb vorig jaar bij de stand gestaan. En ik vond het echt enorm leuk!
 
Meer prio dan vivarium?

Ik heb vorig jaar bij de stand gestaan. En ik vond het echt enorm leuk!

Haha ja sorry maar voor mij heeft dat meer prioriteit :D

Waarschijnlijk kan ik voor die tijd mijn bak ook nog even bekijken bij de dealer zelf, hun krijgen hem +/- een week van te voren daar binnen om nog even de achterwanden ect in te bouwen.

wellicht leuk voor volgend jaar om bij de stand te helpen.
 
Nee hè.. ben al de zoveelste die dit doet en ik kijk er altijd zo goed naar:oops::sorry:

Maar bedankt hoor Nicole, gaat helemaal lukken. (Zodra die binnen staat althans, dat word nog wat :rolleyes:)

Met het juiste materiaal en de nodige spierkracht moet dat lukken!

komt hij op het gelijkvloers te staan?
 
Soutterein oftewel -1

Enige probleem is dat die een vrij stijle helling afmoet.

Heb jij ook een goede verzekering tegen waterschade door zware regenval.

Ik zou toch niet graag op -1 wonen. Met de huidige stortbuien.

Zou toch zeker eens navragen welke maatregelen er tijdens d bouw genomen zijn om jou te beschermen tegen binnenkomend regenwater en riool terugslag.
 
Heb jij ook een goede verzekering tegen waterschade door zware regenval.

Ik zou toch niet graag op -1 wonen. Met de huidige stortbuien.

Zou toch zeker eens navragen welke maatregelen er tijdens d bouw genomen zijn om jou te beschermen tegen binnenkomend regenwater en riool terugslag.

Ja het is een beetje vreemd, het is een souterrain maar omdat het gebouw op een heuvel(tje) staat ook weer niet. dus technisch gezien woon je in de "kelder" maar ook weer niet...

Word omringd door groen, dus wat dat betreft een hele goede afwatering.
hoge drempel... zie er eerlijk gezegd niet zo'n probleem in.

maar wel iets om rekening mee te houden met de af te sluiten inboedel.
 
Ja het is een beetje vreemd, het is een souterrain maar omdat het gebouw op een heuvel(tje) staat ook weer niet. dus technisch gezien woon je in de "kelder" maar ook weer niet...

Word omringd door groen, dus wat dat betreft een hele goede afwatering.
hoge drempel... zie er eerlijk gezegd niet zo'n probleem in.

maar wel iets om rekening mee te houden met de af te sluiten inboedel.
Is die woning half ingebouwd en ligt die aan de andere kant gelijk met de straat? Of hoe moet ik dat zien?
 
Is die woning half ingebouwd en ligt die aan de andere kant gelijk met de straat? Of hoe moet ik dat zien?

Zo moet je het zien inderdaad, onze gezamenlijke haldeur ligt boven straatniveau. mijn voordeur ligt +/- op straatniveau.
 
Stuur me het adres maar tegen de tijd dat je klaar bent voor het pakje, dan stuur ik je een tasje op en zing voor jou "Annie, hou jij me tassie effe vas"
 
Stuur me het adres maar tegen de tijd dat je klaar bent voor het pakje, dan stuur ik je een tasje op en zing voor jou "Annie, hou jij me tassie effe vas"

Dit klinkt als een AF meeting in progress.

Richard in een tele chubby pakje. Nicole die zingt.

Seajohn verzogt vast wel de frieten.

En John neemt eierballen mee.

En voor dit heugelijke fijt kom ik John ophalen in grunn.
 
Dit klinkt als een AF meeting in progress.

Richard in een tele chubby pakje. Nicole die zingt.

Seajohn verzogt vast wel de frieten.

En John neemt eierballen mee.

En voor dit heugelijke fijt kom ik John ophalen in grunn.
Haha, als ik begon te zingen is het feestje gauw afgelopen, dan vragen jullie me allemaal te zwijgen. Ik kan geen toon houden en mijn stem kraakt.
 
Zat zojuist is te denken, hoe start je het systeem op?

Bioloog vullen, bak vullen & de overloop vullen tot het water tot aan de standpijp staat en dan de pomp aanzetten? of denk ik dan verkeerd.
 

Terug
Bovenaan