Nieuw aquarium, maar welke?


Erdna

Well-known member
Lid geworden
14 oktober 2018
Berichten
51
Leeftijd
55
Nadat ik weer een paar extra krassen in het glas had aangebracht, ondanks het gebruik van een pasje bij het schoonpoetsen van de ruiten, kwam het opperhoofd met de opmerking "dan koop je toch een nieuwe".
Na bijgekomen te zijn en nog maals gecheckt te hebben of ze dit echt meende, gaf mijn vrouw aan dat het wel een mooier geheel moest zijn dan de huidige rio450. Dus haar hou ik maar in de loop met het nemen van de beslissing welke het wordt, het is tenslotte ook haar woonkamer waar hij in komt te staan.
Ik kreeg al gauw goedkeuring van haar op een akvastabil 160, maar die hebben ze alleen nog bij petsplace? En ze zijn constant niet op voorraad. Nu zijn we op dit moment op vakantie en doen we een rondrit Nederland met verschillende hotels. Een van die hotels was in de buurt van Dalen alwaar we bij de bekende aquariumzaak langs zijn gegaan. Daar is mijn vrouw als een blok gevallen voor de Aquael glossy 150, ook wel bekend als de Osaka glossy 150. Een mooi aquarium zonder kap maar met een extra glasplaat langs de bjnnenkant waar de deksels inliggen. Het aquarium ziet er hierdoor superstrak uit. Ook de bijbehorende kast zag er mooi uit. Echter ken ik niemand die een aquarium van dit merk heeft en ook op internet vind ik weinig reviews over dit aquarium.

Is er iemand die bekend is met dit merk aquarium en zijn plus/minpunten?
 
heeft u deze nog gekocht?
 
Nee, uiteindelijk gekozen voor een oase highline 400.
 
De keuze is reuze en ik ben erg tevreden over de Aquatlantis.
 

Terug
Bovenaan