Neon tetra zwangericht of buikwaterzucht


B

Brandonerkelens

Guest
Heeft mijn tetra buikwaterzucht?
Hij is nog wel normaal eet ook.

15293430510351732763871.jpg
 
Heeft deze net veel gegeten en is t na een dag weg?

Wat zijn verder je waterwaardes, afmetingen van de bak, temperatuur? En miss een fotootje?
Ik vind de visjes om eerlijk te zijn niet zo mooi gekleurd namelijk.. Het rood lijkt wat flets.
Het kan natuurlijk ook aan de foto liggen, lijken ze in het echt wel diep rood?
 
Hij heeft een normale hoeveelheid eten gehad het is ook niet na een dag weg maar ik zal even naar de water waardes kijken. bak 25l met een temperatuur van 25 graden ik die tetra's die u zag had ik toevallig 4 dagen terug gekocht (bij een speciaalzaak) ik vind het nu ook opvallen die 2 waren een beetje grauw van kleur. Bedankt voor de uitleg dit heeft me al wat geholpen.
 
Deze visjes horen ook niet in een bak van 25 liter en dat zal ook stress geven. Wat zit er verder in de bak?
 
Hoi Brandon, als vissen verkeerd gehouden worden ontwikkelen ze stress en dat verlaagd hun fysieke weerstand en worden ze ziek, jouw visjes hebben dat dus nu ook, 25 liter is te krap voor ditsoort visjes, jijzelf zou het ook niet naar je zin hebben als je de rest van je leven in de voorraadkast moet doorbrengen waar je je kont niet kan keren. Zo werkt dat met visjes ook, die zwemmen graag en hebben graag de ruimte, nu kunnen ze dat niet en worden ze eigenlijk heel verdrietig en daardoor ziek.
 
Staan de schubben ook uit bij dit visje? een beetje als een dennenappel? want dan is het de echte buikwaterzucht
 
Hij heeft ook witte puntje onderin zijn buikje
 
De enigste oplossing is een groter aquarium van minmaal 80 cm breed, en is dta te duur?: vissen retour naar de winkel en een garnalenbakje van je aquarium maken.
 
Soms kan je op Marktplaats voor weinig geld een bakje kopen maar ze terug doen is ook een oplossing natuurlijk.
 
Goedendag ik ad gekeken ik ga een groterebak halen en ik kom melden dat die vis opeens niet meer dik is? Ik weet dat de kans klein dat het jonkies geweest zijn maar wat kan dat zin?
 
Ik vind dit niet als kuit eruit zien, dus ik zeg van niet. Daarbij, neons leggen ook eitjes en geen jonkies zoals een guppen oid
 

Terug
Bovenaan