Nano Cube 30


Dan raad ik deze van harte aan. Is eigenlijk wel een must. Zo krijgt je bak de juiste hoeveelheid licht en hoef je er niet om te denken. Daarnaast kun je hem zo instellen dat hij pas later aangaat en 's avonds als je thuis bent ook nog brand zodat je zelf meer kunt genieten van je aquarium.

Zat er inderdaad zelf ook al aan te denken, anders is het straks zo dat we er zelf echt alleen plezier mee hebben in het weekend.
 
Nog steeds vrij veel alg, we proberen alles weg te halen, maar het is gewoon echt heel veel geworden. Is dit iets wat ook gaat verdwijnen wanneer er garnalen in de bak komen?
 
Nee garnalen zijn meer opruimers dan algeneters. De oorzaak opheffen is de enige manier om ervan verlost te worden en blijven.
 
Top, gaan we verder kijken, ik heb het idee dat het namelijk nog niet heel veel minder wordt. Ondanks dat het licht max 8 uurtjes per dag aanstaat.
 
Ik heb ook diverse nano s en heb dar geen algen ondanks dat ik geen plantenvoeding geef. Het hangt ook af van de intensiteit van je licht. Algen zijn in de regel een tekort dus dat tekort moet je zien te achterhalen.
 
Ik heb toevallig één bakje met heel veel bruinalg en dat is het bakje wat al het langste draait.
Maar is idd ook het bakje met de minste intensiteit aan licht (diy goedkope ledtstripjes)
 
Hoe is het ondertussen nog gesteld met je bakje Richard :S
 

Terug
Bovenaan