Nano aquarium.


R

Rein-van-der-Wal

Guest
Ik ben op zoek naar een leuk nano aquarium voor garnaaltjes.

Maar nu is de vraag welk merk/model zouden jullie aanraden, prijs kwalitijd gezien.,?
 
Is heel persoonlijk. Ikzelf vind de Dennerle Aquacube erg mooi.
 
Eens met Peter is denk ik de mooiste, heb er 3 gebruikt voor mn 3 op n rij.
 
heb sinds kort de expert 30 van superfish, ben er zeer tevreden over, mooi strak model. Inhoud bruto 30 liter, dus wat stabieler te houden dan de hele kleine bakjes.... Via internet besteld voor 57 euro.
 
Let wel op dat je de expert neemt die met een tijdschakelaar werkt ;)
Vind zelf de aqua40 van superfish ook wel mooi.
 
Lastig de dernelle is idd mooi.

En die andere 2 ook wel helemaal qua prijs.
Maar hoe zit het met de lampen van deze bakjes? Zijn die geschikt voor planten groeien die mooi uit of krijg je van die snel groeiende torens zonder blad?
 
Van de expert is volgens mij weinig bekend wat plantengroei betreft,net als Renate heeft de bak ook maar sinds kort dus is nog niet veel over te zeggen,is 6 watt aan ledverlichting met bepaalde kleuren.

Ik vind zelf de blauw met witte lamp 11 watt die standaard in een aqua40 zit niks en gebruik normale 840 11 watt lampen maar is bij mij wel in combinatie met speciale voedingsbodem om eerlijk te zijn en planten groeien prima.

EDIT-typfout
 
Ben voor de dennerle gegaan en met edn super fish led lamp nu afwachten wat het gaat doen.

Dank voor de hulp.
 
Seabait zei:
Ik vind zelf de blauw met witte lamp 11 watt die standaard in een aqua40 zit niks en gebruik normale 840 11 watt lampen maar is bij mij wel in combinatie met speciale voedingsbodem om eerlijk te zijn en planten groeien prima.

Ik heb de rood met witte lamp gekocht voor de Aqua 40, want blauw wit stond me ook niet zo aan. Heb de bak nog niet in gebruik genomen, dus ben benieuwd hoe rood/wit bevalt.
 

Terug
Bovenaan