Na 20 jaar terug naar deze mooie hobby...


D

Duf Hoen

Guest
Hallo,
Even voorstellen. Ben Dave uit Amersfoort en eindelijk kan ik door een grotere woning de hobby weer oppakken. Heb er zin in. Vroeger van alles gehad en als laatste een Malawi bak van 120 x 45 x 60 cm. Dat wil ik eigenlijk wel weer, maar dan minimaal 150 x 60 x 60 cm. Misschien wel een 2 meter aquarium.

Ben al even aan het zoeken geweest naar aquaria (nieuw en tweedehands) en andere benodigdheden, maar er is in de jaren best veel veranderd. Ik ga me eens goed inlezen op dit forum want hier zijn vast veel tips over goede verkopers en producten te vinden.

Heel fijn dat dit forum er is. Mocht iemand een goede tip hebben voor een Malawi aquarium / verkoper dan hoor ik dat graag.

Groeten uit Amersfoort
 
Welkom hier op het forum, Dave.
 
Welkom!
 
Welkom op Aquaforum Dave en ik ga je topic volgen over Malawi cichliden want die ga ik ook houden binnen een week max 2 weken.:thumbs:
 
Welkom Dave.
 
Welkom :)
 
Welkom terug in de hobby en och zoveel is er niet veranderd hoor blijft een bak met water die op zijn tijd zijn onderhoud verdient :D
Op pompen gebied is het nog steeds het zelfde met hier en daar wat uitbreidingen en nieuwe of ander benadering van het al oude recept :juggle::D
En of andere toevoegingen in de hobby nu een voor of nadeel zijn blijft voor ieder een vraag:juggle::D
Veel succes gewenst met het weer oppakken van deze mooi hobby:thumbs:
 
Welkom op het AquaForum, Dave!
 
Welkom op het forum.
 

Terug
Bovenaan