Muuraquarium van ME86


Hieronder enkele fotootjes. De bak is nog niet volledig helder maar dat komt wel.
Het plaatje in de lichtkap zal vervangen worden door een glaasje zodat ik in het midden geen donkere plek meer zal hebben (hopelijk) :)
20180308_192058.jpg


20180308_192107.jpg


20180308_192058.jpg
20180308_192107.jpg


20180308_192118.jpg


20180308_192127.jpg
20180308_192114.jpg
 
Mooie, sfeervolle bak met leuke afmetingen! Lijkt gigantisch door de lengte.

Wordt de bak nu helderder of lijkt het gewoon zo op de laatste foto?
 
Mooie, sfeervolle bak met leuke afmetingen! Lijkt gigantisch door de lengte.

Wordt de bak nu helderder of lijkt het gewoon zo op de laatste foto?

Bedankt! Na een flinke waterwissel is ie inderdaad een pak helderder! :D we zijn er nog niet maar het gaat de goede kant op!
 
Heel erg mooi geworden, benieuwd hoe de bak zich door de tijd heen ontwikkelt hoor :)
 
  • Leuk
Waarderingen: ME86
Zit er nou zo'n waas in het water of lijkt dit zo?

Na een waterwissel is de bak goed helder. Het water in de emmer is dan wel nogal bruin. Op de foto is de waas feller. Ik denk toch dat het met de foto te maken heeft. Ik heb gisteren nog planten bij gezet en sinds toen weer wat waas...
 
Gaaf.. Werkt aanstekelijk zo'n bak op maat.. Ben benieuwd hoe het gaat groeien.. Zal binnenkort wel wemelen van de garnalen
 
  • Leuk
Waarderingen: ME86
Is echt een mooie opzet maar best zonde dat het water zo bruinig blijft.

Dank je. Ik moet wel zeggen dat het water in werkelijkheid helderder is dan op de foto :). Ik heb het gevoel dat het de goede kant op gaat.. fingers crossed!
 
Heel leuk om te zien zeg en mooi ingericht, lijkt me echt gaaf om naar te kijken!
 
  • Leuk
Waarderingen: ME86
Het gaat wel de goede kant op met jouw mooie bak.
Heb je de foto's altijd genomen met flits ? Probeer eens foto's te nemen zonder je flits aan.
 
Het gaat wel de goede kant op met jouw mooie bak.
Heb je de foto's altijd genomen met flits ? Probeer eens foto's te nemen zonder je flits aan.

Zonder flits, maar met de GSM, ik zal volgende keer proberen betere foto's te maken met een ander toestel :)
 
Toch nog eens dikke proficiat voor dit mooi geheel waar ik naar kan blijven kijken.:smitten:
 
Erg mooi dit project. :petjeaf:
 
  • Leuk
Waarderingen: ME86
Stink jaloers hier :)
Ik had nooit gedacht dat dit zo mooi zo worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: ME86

Terug
Bovenaan