Muskusschildpad met vuurbuikpad


J

JorenLuesink

Guest
Hoi kan ik een muskusschildpad bij vuurbuikpadden in een 1m bak


Dit is het bestand wat guppen wat vuurgarnalen 1 muskusschildpad
en wat sprinkhanen wat wandelende takken en dubia
 
vreemd bestand, fotootje?
en ik zou ze ook niet combineren. vuurbuikpadden moet je eigenlijk alleen houden. Alles wat in het water zwemt strest ze. Je zal zien dat zonder vissen ze veel actiever in het water zijn. Ook zouden muskusschildpadden ze aanvallen en ernstig kunnen verwonden
 
is een 2m bak met dit bestand
guppen ansistrus 3 muskussen en wandelende takken dubias en sprinkhanen beter
 
is een 2m bak met dit bestand
guppen ansistrus 3 muskussen en wandelende takken dubias en sprinkhanen beter
Ik snap je combinatie niet helemaal. 3 muskusschildpadden met ansistrussen zou je kunnen proberen. Kans dat het fout gaat is er. Met guppen gaat het ziezo fout maar zelf zou mij dat niet boeien. Guppen maken toch wel genoeg jonkies om in stand te blijven in zon grote bak.

De sprinkhanen hebben volgens mij liever een droger gebied terwijl de wandelende takken liever willen klimmen en de kakkerlakken liever onder een stuk hout zitten. Het is dus een beetje een vreemde combinatie.

Heb je al een 2 meter aquarium? Of wil je dit kopen?
Kan ik vragen hoe oud je bent? Een 2 meter bak is namelijk redelijk duur. En hoe ben je van plan om deze bak in te richten? Want de schildpadden hebben liever water terwijl de kakkerlakken liever droger zitten. De sprinkhanen hebben liever een groot gedeelte land en niet zon vochtige omgeving wat dus niet gaat lukken in combinatie met muskus. De wandelende takken zou je kunnen proberen maar ik denk niet dat die van zon vochtige bak houden.
 

Terug
Bovenaan