Milwaukee mc 122 vraag


Dirk1955

Well-known member
Lid geworden
4 december 2019
Berichten
188
Leeftijd
68
Locatie
Stevoort
Ik gebruik deze om mijn CO² te regelen, maar ik heb een vraag hieromtrent; op de controller kan je kiezen voor "above" of "below". Ik heb de manual, die wel heel summier is gelezen, maar ik vind niks terug. Als ik bvb een pH wil van 6.8, dan zet ik de draaiknop op 6.8, maar hoe zet ik dan de "above of beliow" switch?
Dan staat er op de doos "to control pH, ORP, pH/ORP" Wat is die ORP?
 
By the way: in je handtekening staat niet "Milwaukee" maar Milkyway...
:DD
Schermafbeelding 2020-02-29 om 15.31.00.png
 
:whistle::whistle:eek:_OSuper, had dat nog niet gezien, Thnx, heb het gelijk veranderd.
 
:whistle::whistle:eek:_OSuper, had dat nog niet gezien, Thnx, heb het gelijk veranderd.

Ik dacht eerst eventjes dat "milkauwee" misschien de "hollandse" engelse vertaling was voor "melkkoetje". :DD :))
 
Laatst bewerkt:
Even voor het goede begrip mijnerzijds; Ik wil 6.8 pH, het leidingwater heeft 7.5, dus ik zet de regelknop op 6.8 en above zodat zodra de pH boven de 6.8 gaat wordt er CO² toegevoegd. Juist?
 

Even voor het goede begrip mijnerzijds; Ik wil 6.8 pH, het leidingwater heeft 7.5, dus ik zet de regelknop op 6.8 en above zodat zodra de pH boven de 6.8 gaat wordt er CO² toegevoegd. Juist?
Dirk1955. Heb jij al een antwoord op deze vraag gekregen? Ik ben ook nieuwsgierig waar ie op moet staan.
 

Terug
Bovenaan