mijn visjes


Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rodelotus

Guest
wat foto's van mijn vissen

Dirks bewerking-5.jpg


Aquarium (1 van 13).jpg


Aquarium (2 van 13).jpg


Aquarium (13 van 13).jpg


Dirks bewerking.jpg


Dirks bewerking-2.jpg


Dirks bewerking-3.jpg


Dirks bewerking-4.jpg


Dirks bewerking-5.jpg


Dirk's aquarium vissen (4 van 16).jpg


Dirk's aquarium vissen (9 van 16).jpg


Dirk's aquarium vissen (16 van 16).jpg
 
WAUW is het enige wat ik kan bedenken :)
 
Heel erg mooi de foto´s die je geschoten hebt!!
 
Vissen en fotografie zijn mijn 2 grootse passies.

En aquarium fotografie is misschien wel het moeilijkste om te doen omdat je met heel veel dingen rekening moet houden.. maar wel het leukste.
 
Ja dat heb ik. Maar ik heb te weinik opdrachten om heel veel foto's te plaatsen in dat album.
 
Ik bedoel meer. ...Ik heb er aan gedacht om een fotoalbum te maken. Maar dat kan.alleen met de vissen die je op de bovenstaande foto's ziet. Omdat ik niet meer soorten vissen heb.
 
Als er mensen zijn die graag hun vissen laten fotograferen dan kan ik ook meer plaatsen in dat album. meer divers zegmaar.

Maar meestal weegt dan niet op tegen de koste die ik maak met mijn apparatuur. reiskosten. enz.
Dan zit je toch al gauw aan 50 euro per uur.
En de.meeste vinden dat niet de moeite waard.
 
Volgens mij is er iets niet duidelijk.

Je hebt prachtige foto's van je eigen vissen.

Iedereen op dit forum kan een foto-album aanmaken en daar zijn of haar foto's in zetten van de vissen en aquariium (ria) die je hebt.
Daar hoef je geen goede foto's voor te kunnen maken.

Met je eigen fotoalbum kun je andere leden laten zien hoe je bak er uit ziet welke vissen je hebt en planten en zo.
En als je iets wijzigt of een ander bakje erbij krijgt kun je dat op die manier ook met iedereen delen.

jouw foto's horen dus eigenlijk gewoon in jouw eigen Foto-album

Wat trouwens ook leuk is om af en toe eens terug te kijken hoe je begonnen bent of hoe je aquarium er een half jaar terug bij stond.
 
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat je nog heel veel te leren hebt m.b.t. aquariumfotografie, vooraleer je mensen geld kunt vragen.
De foto's zijn leuk en zeker niet slecht, maar wat mij betreft nog niet van dusdanige kwaliteit dat ze kunnen worden gepubliceerd etc.

Er zijn uberhaupt maar weinig mensen die ook geld vragen voor hun aquariumfoto's. De weinige die ik ken zijn over het algemeen Ichtyologen die hun biotoopfoto's verkopen om zo geld te ronselen voor hun volgende trip etc
 
Ten 1ste ik wil ze niet publiceren.

Ten 2e ik vraag geen geld voor fotografie. Als je goed leest is het een indicatie of een iedee.

Ten 3e je weet niet waar je over praat als je niet goed leest.

Ten 4e ik vraag niemand op dit forum of ze hun vissen willen laten fotograferen door mij. Ik zeg dat het een vrije keuze is.
Ik zeg wel..." Als er mensen zijn die willen dat ik hun vissen fotografeer ". Maar dat is geen vraag.
Dus dat "ronselen" waar jij het over hebt
Vind ik een zware beschuldiging.

Te 5e zeg ik zelf al dat het de moeite niet waard is. Dus het hele antwoord dat jij geeft is nergens op gebaseerd.

En zoals je ziet. heb ik ook niet meer gereageerd op dit topic omdat ik het verkeerd begrepen had. En de mensen die mij daarop wezen hebben gelijk gehad.

Dus met andere woorden..

Ik zeg iets. ik ben gewezen op mijn fouten of fout denken. En heb dat allang geaccepteerd.

En dat jij mijn foto's kwalitatief goed genoeg vindt om ze.te publiceren. Dat is jou persoonlijke mening. Kan er geen minuut wakker van liggen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En wat zeg ik daaronder.
Dat de meeste het de moete niet waard vinden. dus doe ik doei hele zin teniet.
Ook goed lezen!!!!
 
Onze opmerking ging over dat gehele stuk tekst.

Je kunt wel blijven suggereren dat mensen slecht lezen en je kunt met uitroeptekens smijten, maar duidelijker wordt je bericht daar ook niet van, of wel? ;)
 
Wat vindt jij niet duidelijk dan?.....
Ben ik niet duidelijk genoeg??

je bent 2 weken te laat met reageren en zie je ook dat ik deze tijd niet meer gereageerd heb.

En wat je er ook van vindt.
Het kan mij niet boeien...
Denk wat je wil. vindt wat je wil. doe wat je wil..

Ik vindt het allemaal best.
Als jij het ziet als geld vragen. of ronselen. Dan heb je nog nooit een echte ronselaar meegemaakt.

Ik maak mezelf iig niet druk om jou mening.
 
Je reageert best fel, op goedbedoelde opmerkingen. Kan ook een tandje minder.
 
Onze opmerking ging over dat gehele stuk tekst.

Je kunt wel blijven suggereren dat mensen slecht lezen en je kunt met uitroeptekens smijten, maar duidelijker wordt je bericht daar ook niet van, of wel? ;)

Mijn antwoord ook.
En toch kom ik weer terug op goed lezen....
Als je dat had gedaan had je gezien dat mijn antwoord op Meksjoef ook over de hele vraag ging
 
Ik fel..... hahhahahaah. . Ik zit me rot te lachen hier..

Ik zeg alleen wat ik er van vind.
Zelfs punts gewijs. . En dan wordt er gezegd dat ik niet duidelijk ben..

Hoe duidelijk kan ik nog zijn...

Goed lezen ( met uitroeptekens) !!!!!!!!
 
Wat een paar misverstanden/miscommunicaties al niet met de sfeer doen.
Weer on topic, mooie foto's hoor. Zoals al eens is aangekaart zou een overzichtsfoto van je aquarium ook leuk zijn.
 
Beheer ... kan er een slotje op dit topic.

Gaat totaal nergens meer over
 
Wat een paar misverstanden/miscommunicaties al niet met de sfeer doen.
Weer on topic, mooie foto's hoor. Zoals al eens is aangekaart zou een overzichtsfoto van je aquarium ook leuk zijn.
Zal ik van de week maken .
 
Het doet dus toch wat met je, moeheid veroorzaken ;) :D
 
Nee, er wordt gezegd dat van uitroeptekens een bericht niet duidelijker wordt. Dat is iets anders.

met uitroeptekens kan je iets benadrukken. of iets boos zeggen. en dat 2e bedoelde ik dus niet...

Jeetje zeg moet ik mezelf nu ook al gaan verantwoorden voor een paar uitroeptekens..

Eerst mijn foto's nou mijn Nederlands..
Wat is het volgende..

Wat ik moet eten morgen?

Succes ik reageer niet meer..
En heb gerust het laatste woord.
Misschien slaap je lekkerder vanacht.

Weltrusten
 
Enorm mooie foto's, dat zeker! jonge, daar kan ik van dromen :D lijkt me leuk een fotoalbum van je te zien! ;)
 
Enorm mooie foto's, dat zeker! jonge, daar kan ik van dromen :D lijkt me leuk een fotoalbum van je te zien! ;)

Bedankt voor je reactie. daar word een mens weer blij van. ;) :)

Ik heb deze.week weing tijd.

Zal in de.loop van volgende week worden.

Maar gaat goedkomen
 
Bedankt voor je reactie. daar word een mens weer blij van. ;) :)

Ik heb deze.week weing tijd.

Zal in de.loop van volgende week worden.

Maar gaat goedkomen

Leuk! ik zal je in de gaten houden :D ;)
 
Erg mooie foto's en trek je niks aan van mensen die je in de bek hangen. Blijf posten zou ik zeggen en laat je plezier ervan er niet door bederven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan