Mijn twee L 134's laten zich weer zien


Cory

Well-known member
Lid geworden
30 juni 2006
Berichten
747
Locatie
Rotterdam
Ik heb mijn bak pas geleden heringericht. De grote bossen Javavaren zijn naar links en rechts geplaatst, de grote Echinodorus staat rechts achterin, de veldjes Cryptocorines zijn verplaatst, en qua soorten uit elkaar gehaald. Er zijn wat nieuwe plantjes bij gekomen, en nog wat oude plantjes herplaatst.

Het midden heb ik, op wat keien en twee buisjes na, leeg gelaten. Opvallend genoeg zaten mijn twee L 134's direct in de buisjes, terwijl ze zich daarvoor jaren verstopt hielden (ze zaten ook niet in deze buisjes).

Ik was heel erg verbaasd, en vond het erg bijzonder, dat ze juist in de open ruimte zijn gaan zitten. Soms zie je ze nu wat meer tevoorschijn komen. Eerder zag ik er hooguit een als het licht uit was.

Ik vind ze wel iets verschillen. De rechter is ook minder geel (foto kleurt hem jammer genoeg geler dan ie is). Maar ik ga er nog steeds vanuit dat het twee L 134's zijn.

uinsnede-2-l134-af.jpg
 
Leuk hoor! Ja dat zijn duidelijk twee L134. Ik vermoed dat de rechter wat ouder is, de linker heeft nog echt de patronen van een jonge vis.
 
Inderdaad 2x L134.

Ik heb er ook een, en een L200. Die zie ik beide zelden helaas. :(
 
Bedankt voor jullie reacties!

@Ludger: Ik heb ze beide al heel lang, en tegelijk gekocht. Wellicht is de rechter wel ouder, maar die andere is in ieder geval niet jong. Ga het binnenkort eens opzoeken in oude aantekeningen.

@OrionPax: dat is jammer, dat je ze zelden ziet, vooral ook de L200.
 
Gevonden: Ze zitten ruim 7,5 jaar in mijn bak.
 
Die hebben zich de afgelopen jaren niet veel bewogen :) . Maar die zijn dus inmiddels al 15 jaar.
 
Hi, ja, dat lijkt zo. Eentje zit wel regelmatig in een buisje helemaal links in mijn bak. Maar de laatste tijd weer gezellig naast elkaar, wel wisselend van buisje.
 
Ik hoop het, en ga er maar van uit.
 

Terug
Bovenaan