mijn nieuwe projectje


F

freerk

Guest
Ik heb jaren lang aquaria gehad en sinds een tijdje niet meer. Voornamelijk Zuid Amerikaanse Vissen en Malawi. Nu heb ik net een nieuwe woning en zat ik wat op marktplaats te kijken voor iets leuks. Nu heb ik toch maar weer een aquarium gekocht en wat voor eentje.
Hij komt bij mij in een hoek te staan waardoor ik 1 vak niet zal zien en daar zullen dan ook wat hogere planten in komen die erbovenuit gaan groeien.

Het aquarium is 1 bij 1 meter. De delen zijn dus 50 cm breed en de hoogte van de bakken zijn 55 . 45 . 35 . 25.

Qua indeling van vissen ben ik momenteel nog helemaal blanco

misschien hebben jullie nog leuke ideeën

20180308_084559.png
 
idd een oude plantenbak. Ik zag deze staan en dacht dit is iets aparts weer. Zo kon ik hem ook het huis in krijgen bij mij vriendin haha
 
Wat een leuk project! Hier was laatst ook zo'n bak te koop en heb me echt moeten inhouden.
 
Das een super idee om zoiets te gaan gebruiken om er vissen in te houden,ga je dan in alle vakken visjes steken :S
 
Weet je al in welke bak je de grotere planten gaat plaatsen?

Wel een leuk idee zo’n bak opzetten
 
hij komt in een hoek te staan dus die ga je niet zien. daar komen wat hogere planten in maar geen vissen
 
Ik zou van dat vak een biologisch filter maken, evt met echte kamerplanten erin om voedingsstoffen op te nemen.
 
dat lijkt mij ook een super idee. moet me daar nog even iets beter in inlezen want weet daar jiet echt veel van!
 
gwn ff hydro cultuurtje bouwen joh :p

maar ik snap dat het vak met de hoge planten in de hoek komt, maar welk van de 4 vakken komt er dan in de hoek?
 
het hoogste vak komt in de hoek naar de kamer toe. sorry ben ook druk met verbouwen tegelijk
 
Hoe gaat het met de bak? :D
 
goeiemorgen. de verbouwing is helemaal klaar dus ben nu kijken naar alles eat ik nodig heb haha. het is nogal wat
 
Mooi man! Heb je wat foto's?
 
Leuk project. Ben benieuwd.

Bij het tuincentrum hier hebben ze laatst ook dat soort bakken vervangen. Nooit aan zoiets gedacht....
 

Terug
Bovenaan