Mijn nieuwe killi's - Fundulopanchax Sjoestedti

tomansky

Well-known member
Lid geworden
6 augustus 2011
Berichten
330
Locatie
Boxtel
Website
vissenpraat.wordpress.com
Na het verhuizen van alle vissen die in mijn gezelschapsbak zwommen kon ik afgelopen zondag de nieuwe bewoners los laten.

Vorig jaar kocht ik mijn eerste killivissen en ik wordt er steeds meer fan van. In het gezelschapsaquarium in de woonkamer miste ik een echte eye catcher en de meeste vissen waren schuw of erg klein. Het hele bestand paste niet bij elkaar, dus wilde ik iets nieuws. Nu is het een speciaal aquarium geworden voor Fundulopanchax Sjoestedti met 6 (3M/3V) van deze schitterende beesten.

Ze zijn al erg groot (9 a 10 cm), maar zullen nog groter worden (12 a 13 cm).


_MG_4537b.jpg

_MG_4541b.jpg

_MG_4544b.jpg
 
Prachtige vissies!
Totaaltje?
 
Mooie diertjes!
 
Bedankt!

De vissen worden steeds minder schuw en laten zich goed zien. Perfect voor de bak in de huiskamer. Er zaten nog een groot aantal vuurgarnalen in het aquarium, die ik zoveel mogelijk heb uitgevangen voordat deze vissen kwamen. Er bleken er toch nog wel wat in te zitten hier en daar.... maar die zijn nu verdwenen ;)
echte vreet machines.

@Ruben01

_MG_4570.jpg
 
Schitterend! Wat voer je ze precies?

(hopelijk verschijnt deze niet dubbel. Had hem vanochtend ook gepost, maar lijkt verdwenen nadat het forum een half uurtje down was?)
 
Ik voer granulaat, gedroogde artemia, gedroogde muggenlarven, diepvries muggenlarven, kril vlokken. Ik wil ze ook snel een keer wat levend voer geven. Kunnen ze mooi wat jagen.
 
Zeker een eye catcher mooi.
 
Supermooie vissen goeie keuze die ik ook wel zie zitten.
Heb je nog een update van hoe je bak inhoud er nu bij staat ?
 
Terug
Bovenaan