Microrasbora soorten en dwergmeerval


V

Vera

Guest
Ik heb een bak van 80cm met een verwarmingselement die op 24 graden staat. Er zitten al guppy's, 1 ancistrus, neon tetra's en vuurtetra's in en er komen nog een paar endler guppy's bij maar mijn vraag was of daar een paar microrasbora's bij kunnen en dan vooral de microrasbora rubescens, de emerald dwarf grassbora, de razbora brigittae en de Microrasbora kubotai.
En een dwergmeerval/Otocinclus Affinis of meerderemeerdere als deze tenminste niet te groot worden.
Zo ja hoeveel van elk en is de watertemperatuur dan goed?
 
Ik weet niet hoeveel neon tetra's en vuurtetra's je erin hebt maar lijkt het je niet beter/leuker om deze groepen eventueel uit te breiden.
Als je oto's overweegt zorg er dan voor dat je bak al een aantal maanden draait en er genoeg voedsel (aufwuchs) voor ze te vinden is. Deze dieren moeten altijd met minimaal 6 stuks gehouden worden omdat het groepsdieren zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vera
Ik weet niet hoeveel neon tetra's en vuurtetra's je erin hebt maar lijkt het je niet beter/leuker om deze groepen eventueel uit te breiden.
Als je oto's overweegt zorg er dan voor dat je bak al een aantal maanden draait en er genoeg voedsel (aufwuchs) voor ze te vinden is. Deze dieren moeten altijd met minimaal 6 stuks gehouden worden omdat het groepsdieren zijn.
Ik wil ook minstens 10 vuurtetra's en 10 neon tetra's (het zijn er nu 5 en 4) maar ze hadden op dit moment geen meer bij de winkel waar ik ze gehaald heb. Mijn eigen dierenwinkel gaat nu kijken of zij ze kunnen krijgen. Kunnen de oto's wel met een ancistrus?
 

Terug
Bovenaan