microgeaphagus altispinosas zwanger?


J

Jeanine

Guest
Hallo, ik had een vraag over mijn Braziliaan ram; het dametje van het koppel dat ik bezit is een beetje boller dan normaal en haar 'poepgaatje' is best groot...iemand enig idee of deze zwanger is of wat de tekenen daarvan zijn?
 
Ze kan niet zwanger zijn, ze zijn eierleggers. Dat ze dik is klinkt niet heel goed.
 
Een vrouw die bijna gaat afzetten kan een dikkere buik krijgen.Ook wordt de legbuis groter, een wit uitsteeksel vlakbij de anus. Ook zal de vrouw meerdere malen met de kop schudden naar de man en de man waarschijnlijk terug. Dan heb je een grote kans dat ze de volgende dag de eitjes aan het bewaken zijn.
 
Heb je foto's Jeanine?

Want tussen het dik dat Jelle bedoelt dat niet goed klinkt en het dik van eitjes dat visstisck omschrijft zit maar een dunne scheidslijn. We kunnen even meekijken.

~ Ivo
 
Ik kan niet foto's via smartphone uploaden :-(.. Ik heb het mannetje kort geleden met buik op bodem heel erg zien trillen..het vrouwtje lijkt me echt niet ziek..ze eet goed en is even vinnig(mss wel vinniger) als normaal...de legbuis wordt iedere dag groter...ze is iets molliger maar niet in 1 keer een ballon ofzo..tmannetje is nog territoriale als normaal..ze zijn heel veel tss de anubis
 
Met bv de photobucket app (of een andere soortgelijke app) kun je wel foto's uploaden via smartphone :)
Met alleen de beschrijving is het moeilijk iets te zeggen... behalve als ze heel gauw eitjes gaat leggen ;)

- Mascha
 

Terug
Bovenaan