Memoriam Wim de Groot (BigSmoke)


AF-Beheer

Beheerder
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
22 april 2003
Berichten
3,077
Beste leden,
Vandaag bereikte ons het trieste nieuws dat Wim, BigSmoke, op oudejaarsdag is overleden. Wim wist al een half jaar dat hij ernstig ziek was.
Na verloop van tijd werd hem duidelijk dat hij was uitbehandeld en dat hij niet lang meer te leven had. Nadat Wim hoorde dat hij ernstig ziek was heeft hij spijtig genoeg afscheid moeten nemen van zijn bak waar hij erg trots op was.
Wim was al vanaf het begin betrokken bij het forum en stond altijd iedereen graag bij met raad.
Wij willen dan ook via deze weg dank zeggen voor alles wat hij voor het forum en de leden heeft gedaan en wensen zijn naasten heel veel sterkte toe in de moeilijke tijden.

Wim de Groot.png
 
Ik had persoonlijk af en toe contact met Wim en de laatste maanden vrij intensief. Ik heb Wim leren kennen als een lid dat altijd klaar stond om een ander te helpen.
Wim was al sinds 2003 verbonden aan het forum en dus een ervaren en gewaardeerd lid.
Via deze weg wil ik hem dan ook danken voor zijn tomeloze inzet en wens de naasten heel veel sterkte toe de komende tijd.
Wim was een man om trots op te zijn.
 
Het jaar starten met triest nieuws is altijd wel weer even een klap. Wim was een gewaardeerd lid hier op het forum. Ik wens zijn naasten en iedereen die hem persoonlijk kenden veel sterkte toe. We zullen hem missen!
 
Verdrietig nieuws:(
Zijn naasten, familie en vrienden wil ik via deze weg heel veel sterkte wensen.
 
Hoewel ik hem niet echt goed kende was het wel merkbaar dat het een man was die wist waar hij het over had. Hij is te jong gestorven. Hopelijk vinden zijn familieleden de kracht dit verlies te dragen.
 
Ik heb met Wim kennis mogen maken, doordat ik een deel van zijn bak heb overgenomen. Bijzonder gastvrij, gezellig persoon, optimistisch en bereid de toekomst het hoofd te bieden.
Ik wens de overgebleven familie heel veel sterkte met de leegte!
 
Verdrietig nieuws. In het verleden wel contact gehad doch al een tijd niet meer. Ik wens z'n naasten bij deze ontzettend veel sterkte toe in deze moeilijke dagen en het is ook heel mooi dat hij hier op het forum wordt geprezen. Rust zacht, Wim...
 
Heel veel sterkte voor de nabestaanden!
Heb zijn advies altijd zeer ter harte genomen en vond zijn meubelbak altijd erg mooi! Zeer spijtig om te lezen dat het toch zo snel is gegaan. Had laatst nog gelezen dat ie het meubel zo mooi vond geworden na het uitbouwen van het aquarium, dat zegt wel iets over iemand!

Groetjes en sterkte John.
 
Droevig nieuws, sterkte gewenst voor zijn naasten. Wij zullen zijn aanwezigheid en kennis missen op het forum.
 
Ik wens de nabestaanden heel veel sterte en kracht toe, om dit verlies een plaats te geven.
 
Wim! Ik kende je niet! Moge je lekker rusten! Waardevol lid en aandeel van het forum, geliefd uit horen zeggen en lezen. Ik zal je vast gauw terug zien, je posts in het forum, verhalen en gedachten zullen altijd bij ons blijven bestaan. Zo zal je nooit helemaal weg zijn.
Mijn condoleances voor alle na bestaanden. Mogen komende dagen vredig en rustig verlopen!
Wim de groot, wat was hij groot!❤️
 
Ik heb Wim nooi tmogen ontmoeten in de korte tijd van mijn lidmaatschap, maar heb de evolutie en uiteindelijk pijnlijke aftuiging van zijn prachtige aquarium met veel bewondering doorgenomen. Zijn vriendelijkheid en enthusiasme zijn een ware inspiratie, en ik wens zijn nabestaanden alle sterkte met het verlies en de leegte die daar bij achterblijft.

Het ga je goed, Wim. Je kennis en inzicht zullen worden gemist.
 
Iemand verliezen door overlijden is immer triest, en vooral tijdens het einde van het jaar, Kerst en Nieuw -Jaar zijn dan nooit meer wat het ooit was, sterkte gewenst voor de nabestaanden.
 
Een zeer gewaardeerd lid van het forum met veel kennis over zijn eigen aanpak in de aquariumhouderij. Sterkte voor alle nabestaanden.
 
Ik wens zijn familie en iedereen die hem lief had heel veel sterkte in deze moeilijke en verdrietige tijd.
 
Dat komt toch nog onverwacht snel! Wim, ik wens je een goede reis en wie weet ga je aan de andere kant ook wel een mooi aquarium neerzetten! Heel veel sterkte aan zijn familie en vrienden, hij kwam altijd over als een vriendelijke man, ik kan me niet voorstellen hoe groot jullie gemis moet zijn. Gecondoleerd. :cry:
 
Bij een groot verlies zijn herinneringen aan iemand het meest waardevolle bezit want wie je ook kwijtraakt in het leven, dat wat over hem of haar in je geheugen gegrift is, zal blijven.
 
Ik wens de naasten uiteraard veel sterkte toe.

Ik ben nog niet lang actief op het forum maar heb veel nuttige informatie van hem voorbij zien komen.
 
Ik ben een tijd niet hier op het forum geweest, en wist niet dat hij ziek was. Ik schrok dus van het bericht van zijn overlijden. Ik las zijn topics destijds vaak, en zie zijn bijzondere bak zo voor me. Ik wens zijn naasten heel veel sterkte met dit verlies.
 
Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe met dit grote verlies.
 
Droevig nieuws, ik las regelmatig berichten van hem, en vond zijn bak bijzonder mooi en origineel. Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte in deze moeilijke tijd.
 

Terug
Bovenaan