Meeliften of gratis visje gekregen


A

Andrea82

Guest
De vissen zijn aangekomen vandaag!
Er zit echter één extra visje in dat ik niet besteld had en ik ben niet zeker welke soort het is, kunnen jullie even meekijken? Ik vermoed een Neolamprologus multifasciatus of een andere slakkenhuis cichlide. Het is ongeveer 4 á 5 cm groot.


 
Lijkt inderdaad op een Multi.
Dan zal ik wat slakkenhuizen voor hem/haar gaan zoeken. Had gekeken voor waterwaardes maar mijn bak ligt nog wel binnen de aanvaardbare waardes voor een N.multifasciatus.
Alleen...moet je deze niet in een groepje houden?
Wat denk je, is het een verstekeling of cadeau? Verduijn is dicht en ook niet telefonisch bereikbaar vandaag anders had ik hen wel gevraagd.
 
Ja eigenlijk wel. Misschien kun je hem terugbrengen als je er nog in de buurt komt.
 

Het kan ook een Similus zijn maar het verschil staat hier uitgelegd, al maakt dat weinig uit verder.
 
Ja eigenlijk wel. Misschien kun je hem terugbrengen als je er nog in de buurt komt.
Ik heb de vissen laten afleveren omdat ik daar juist nooit in de buurt kom, ik woon in Friesland. Terugbrengen is niet echt een optie. Ik denk dat ik een ander huisje voor hem/haar ga zoeken. Alleen is ook maar zielig, en nog tien visjes erbij doen is niet echt een optie.
 
O ja, dat zie ik nu pas. Misschien kun je in de buurt hem bij een lfs kwijt of hem hier in de sectie aangeboden posten.
 

Terug
Bovenaan