man ramirezi zwemt op en neer en heen en weer langs de ruit. Repashi oorzaak?

D

doejfa

Guest
vrouwtje heb ik uit de bak gehaald, omdat ze zo kleurloos en lusteloos eruit zag. Mannetje zwemt als een gek heen en weer. Waterwaardes zijn normaal (pH <7, kH 3d, gH >4d, nitriet 0, ammonium/niak 0, nitraat < 25)
Het enige dat anders is: ik voer sinds kort repashi superfood, voor de oto's. Maar iedereen eet mee. Hierin zitten o.a zink, potassium, calcium, magnesium enz. Kent iemand dit spul? Kan het zijn dat mijn ramirezi's hier niet tegen kunnen???
 
vrouwtje heb ik uit de bak gehaald, omdat ze zo kleurloos en lusteloos eruit zag. Mannetje zwemt als een gek heen en weer. Waterwaardes zijn normaal (pH <7, kH 3d, gH >4d, nitriet 0, ammonium/niak 0, nitraat < 25)
Het enige dat anders is: ik voer sinds kort repashi superfood, voor de oto's. Maar iedereen eet mee. Hierin zitten o.a zink, potassium, calcium, magnesium enz. Kent iemand dit spul? Kan het zijn dat mijn ramirezi's hier niet tegen kunnen???
Oké, ik vond mogelijk een antwoord hier bij een ander item. Ramirezi's krijgen te weinig voedsel naar binnen,omdat de mollys alles wegkapen. Dus mannetje schraapt de ruiten af. Heb hem apart eten gegeven en nu zwemt hij rustiger rond. Mollys verhuizen morgen naar de andere bak.
 
Ik geef mijn ramirezi's met een spuitje eten , ondertussen zijn ze zo gewoon dat als ze ze spuit ze ze er als de kippen bij zijn.
 
Terug
Bovenaan