1. Bezoekt u onderstaande sponsor om onze server in stand te houden?

Man of Vrouw Altispinoza

Discussie in 'Identificatie van bewoners' gestart door hugop, 13 feb 2018 om 21:30.

View Users: View Users
  1. hugop

hugop

Lid geworden:
    28 mei 2008
    Kunnen jullie aangeven of de 2 donkerdere foto's een man of een vrouw is? IMG_1030.JPG
    IMG_1027.JPG IMG_1028.JPG

2. sschot

sschot

Lid geworden:
    8 okt 2015
    foto 1
    op basis van de puntiger aarsvin, de verlengde antenne en de verlengde staartvin, neig ik naar een man
    foto 2 en foto 3
    op basis van de ronde aarsvin, geen verlengde antenne en minder/geen verlengde staartvin, neig ik naar een vrouw

Maar 't blijft lastig

3. Paddy.K.1966

Paddy.K.1966

Lid geworden:
    6 okt 2007
    Hmmm, ik zie op foto 2 en 3 toch echt wel wat verlenging aan de staartvin, al is het niet heel veel.
    Ook zijn de vinranden duidelijk rood en is in de borstvinnen, naast rood en blauw, toch echt wel wat zwart te vinden.

Wat mij betreft een twijfelgeval, maar de tijd zal uitkomst brengen.
    Als in de komende 3 tot 6 maanden de rode verlengingen aan de staart- en rugvin groter en meer draadvormig worden is het een man. Het verlengen van de voorste (zwarte) rugvinstralen duidt daar ook op. En zo niet, dan is het een vrouw.

Er is nog een andere manier: op foto 1 is duidelijk een man te zien, dus als er een nestje komt is de vis op foto 2 en 3 sowieso een vrouw .....

4. MijnAquarium

MijnAquarium

Lid geworden:
    14 jun 2017
    Ik nijg naar een man toe, de vis heeft in mijn ogen puntige verlengde vinnen, dit is zeker te zien in foto 3