Malawi cichliden in te kleine bak: Help


Sanadel

New member
Lid geworden
15 september 2021
Berichten
0
Leeftijd
59
Hallo allemaal, ik ben nieuw bij jullie forum. Momenteel zelf bezig met het opstarten van een aquarium, in het verleden vaker aquaria gehad maar vanwege omstandigheden een tijd ermee moeten stoppen. Waar ik jullie hulp voor nodig heb is het volgende. Ik was op marktplaats aan het kijken voor een aquarium en kwam een bericht tegen van een man die zijn 40 liter aquarium te koop heeft gezet. Waar ik van schrok was dat hij daar 5 hele mooie cichliden in heeft zitten. Voor zover ik weet is dat veel en veel te klein voor deze vissen. Ik ben bijna geneigd om het aquarium zelf te kopen, alleen maar om die arme visjes te redden. Zelf wil ik een 80 of 100 liter aquarium maar ook dat is te klein voor deze cichliden. Ik kan er aan voorbij scrollen maar ik ben bang dat iemand het aquarium koopt en de visjes daar in laat zitten. Is er iemand van dit forum geïnteresseerd om het aquarium te kopen en deze visjes te redden?
 
Wellicht heeft er iemand interesse maar goed dan is wat meer info wel handig dus misschien kun je een link plaatsen van de advertentie en dan kan men zelf met de verkoper contact opnemen.
 
Alsnog welkom op het forum en goed dat je je zo bezighoud met het welzijn van die vissen.
 

Terug
Bovenaan