mag je slakken killer gebruiken of niet


Bertus zei:
Nee, maar jij zegt wat, doet versturen, dan ga je weer wat, versturen.


met BEWERKEN kan je terug naar oude regel, dan je zin afmaken.

Laat maar ook. hoor. gezeur van die oude man.hahahah
lieve oude man hoor :daisy:
 
Bertus zei:
Ja, lieve oude man met plantjes, He, Guppie.

ook zonder die plantjes is het een lieve oude man hoor guppie die als je een probleempje met je bak hebt altijd kunt raadplegen

heb het liever als sommige die een ander napraten en nadoen
(ik noem geen namen maar jij bent het niet guppie)
 
guppie100 zei:
waren wel hele mooien planten die ik kon bestellen

Ja, maar bij twijfel of niet vertrouwen,moet je het niet doen.
Dan haak ik af.
Om nou 2 bladzijden vol te tikken met wel, niet weer niet.
Houd het voor mij op.
 
Marcel Bedankt,Marcel Bedankt.

974496_0_82_dsc_0010.jpg



Deze zeker?

Zie je links al een uitloper met nieuwe stekken. de bleheri ,, rechts de ozelot.


777315_0_82_dsc_0009.jpg


links de bleheri ,en de Ozelot.

Mooi ,he, groeien als een tierelier op klei en lateriet.
 
Bertus zei:
Marcel Bedankt,Marcel Bedankt.

974496_0_82_dsc_0010.jpg



Deze zeker?

Zie je links al een uitloper met nieuwe stekken. de bleheri ,, rechts de ozelot.


777315_0_82_dsc_0009.jpg


links de bleheri ,en de Ozelot.

Mooi ,he, groeien als een tierelier op klei en lateriet.
zijn wel super mooi jammer dat ik nog 3maanden moet wachten dat ik ze kan kopen
 
jessicapilon zei:
guppie100 zei:
weet niet dacht dat ze streng waren de beheerders

Ik dacht dat we wel als aardig te boek zouden staan hoor :D ;).
maar de beheerders waren hier echt niet streng ze doen gewoon als je vraagt je foto album naam te wijzigen doen ze dat blijf zo door gaan
 
Bertus zei:
nee, zegt men wel, maar bij bij blijven ze liggen.
Zij er genoeg die er van eten, tot het schilletje overblijft.
NuMUHUkEPkC-KQHI0-yiRBJi8xIiPeLD.jpeg

Niet koken, niet in de magnetron, zo in de bak leggen,of hangen.
2 jonge sturisoma,s aureum.

Nou ik wil Bertus nu toch bij wijze van uitzondering even tegenspreken hoor :sorry: .
Ik gaf in het verleden wel bij de Tylos regelmatig komkommer en in die bakken is de temp zo n 26 graden. Als het er dan 24 uur of langer in ligt die komkommer dan wil het erg week worden en dat vervuilt je water wat weer ellende kan veroorzaken. Ik kreeg wittig water erdoor en haal het er nu na 12 uur uit. Dan heb je geen problemen verder.
Maar als je er zoveel indoet dat het niet "snel" opkomt dan kan het de bak wel vervuilen.
 
maar gelukkig is Bertus ook iemand die je wil helpen op het forum en ook de rest die me helpen
 
jessicapilon zei:
Bertus zei:
nee, zegt men wel, maar bij bij blijven ze liggen.
Zij er genoeg die er van eten, tot het schilletje overblijft.
kMkSMMFPhXlS2X6jv2BDgvEx4V5GYr8N.jpeg

Niet koken, niet in de magnetron, zo in de bak leggen,of hangen.
2 jonge sturisoma,s aureum.

Nou ik wil Bertus nu toch bij wijze van uitzondering even tegenspreken hoor :sorry: .
Ik gaf in het verleden wel bij de Tylos regelmatig komkommer en in die bakken is de temp zo n 26 graden. Als het er dan 24 uur of langer in ligt die komkommer dan wil het erg week worden en dat vervuilt je water wat weer ellende kan veroorzaken. Ik kreeg wittig water erdoor en haal het er nu na 12 uur uit. Dan heb je geen problemen verder.
Maar als je er zoveel indoet dat het niet "snel" opkomt dan kan het de bak wel vervuilen.

Awel, bij mij blijft het er in liggen.

Bij de ancistrussen is het de volgende dag,nog alleen de velletjes.
100 garnalenin 1 bak lusten ook komkommer ,he.
Bij de anderen nog een kwart, rond uit gegeten.

Jij op 26 graden, bij mij 23 graden. DAT is het.
Daarom verslijmt het bij jou sneller.



En dat verhaal,van ,in de Magnetron , is helemaal kul, voor komkommer.
Komt het daar al slap uit.
 
Ja als je het al verwarmt dan heb je al soep denk ik. Ik denk dat het mede aan de temp zal liggen zoals je al zegt en aan het feit dat het bij jou veel sneller op zal zijn dan bij mij.
De garnalen laten vaak ook het hardere midden liggen en eten alleen het zachte middendeel op.
 
Ja, kijk net inde kamerbak, geen verwarming, zie de buitenschil liggen, en links de nieuwe van vandaag.
Zitten nog maar 4 vissen in. rest garnalen.
 
Bertus je plan van de komkommer is wel handig hoor dat is beter dan spulletjes van de winkel en de rest hebben ook goede plannen maar tja te veel slakken weg is ook weer niet heel handig want slakken wil ik een klein beetje houden maar niet te veel
 
guppie100 zei:
Bertus je plan van de komkommer is wel handig hoor dat is beter dan spulletjes van de winkel en de rest hebben ook goede plannen maar tja te veel slakken weg is ook weer niet heel handig want slakken wil ik een klein beetje houden maar niet te veel

Inderdaad, zo kan je het misschien wel goed compenseren ;)
 
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
Bertus je plan van de komkommer is wel handig hoor dat is beter dan spulletjes van de winkel en de rest hebben ook goede plannen maar tja te veel slakken weg is ook weer niet heel handig want slakken wil ik een klein beetje houden maar niet te veel

Inderdaad, zo kan je het misschien wel goed compenseren ;)
jep denkt het van wel
 
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
Bertus je plan van de komkommer is wel handig hoor dat is beter dan spulletjes van de winkel en de rest hebben ook goede plannen maar tja te veel slakken weg is ook weer niet heel handig want slakken wil ik een klein beetje houden maar niet te veel

Inderdaad, zo kan je het misschien wel goed compenseren ;)
jep denkt het van wel

:thumbs:
 

Terug
Bovenaan