Maestro's gekko's


Dus op naar de 15 minimaal Christian:D:D
I wish :p
Maar als het goed is zit ik rond December op 7 bakken (inc. Terraria) die bladeren gebruiken.


Ik merkte dat er in de nieuwe bak heel wat schimmel zit, maar dat blijkt normaal te zijn, gezien de bak nog aan het indraaien is, en het kan geen kwaad.
 
IMG_20180630_155040.jpg
IMG_20180705_102441.jpg
IMG_20180712_202614.jpg
 
Mooie beestjes Christian:thumbs:. Vanwege die ogen snap ik nu waarom ze weleens zeggen dat ik op een Gekko lijk:juggle:
 
De luipaarden zijn net een jaar oud! Ziggy is vandaag jarig en vreetzakje was gisteren jarig.

Dat is nou een van de voordelen van kwekers. De kweker weet precies wanneer de gekko's zijn uitgekomen.
 
Wat zullen het toen een kleine guppies geweest zijn zeg. Ik ben benieuwd naar de inrichting van de nieuwe bakken
 
Wat zullen het toen een kleine guppies geweest zijn zeg. Ik ben benieuwd naar de inrichting van de nieuwe bakken
Haha, ja, ze waren ongeveer 15 gram en nu zitten ze allebei tegen de 50 gram :p Al vind ik de groei van de wimper (2 -> 40 gram) veel extremer. Ik heb er alleen heel weinig van gemerkt, ik zie haar natuurlijk elke dag.

Inrichting wordt vrij simpel. Veel stenen en substraat, een paar (nep? )planten, en ik laat hen hun eigen verstopplekken graven.

Gefeliciteerd:daisy:
Bedankt Thea! :)
 
Haha, ja, ze waren ongeveer 15 gram en nu zitten ze allebei tegen de 50 gram :p Al vind ik de groei van de wimper (2 -> 40 gram) veel extremer. Ik heb er alleen heel weinig van gemerkt, ik zie haar natuurlijk elke dag.

Inrichting wordt vrij simpel. Veel stenen en substraat, een paar (nep? )planten, en ik laat hen hun eigen verstopplekken graven.
Heb je geen voor en na foto van ze?

Ben toch heel benieuwd hoor hoe hun verblijven gaan worden.
 
Krijgen ze beide een bak van 80cm Christian?
Ja. Wilde eerst 90cm doen, maar de bakken van Exo terra kosten per stuk 70-80 euro meer dan die ik nu op het oog heb. Met die 140 euro kan ik beide bakken al redelijk goed inrichten dus...

Heb je geen voor en na foto van ze?

Ben toch heel benieuwd hoor hoe hun verblijven gaan worden.
Voor :
IMG_20170917_172626.jpg

IMG_20170917_172906.jpg


En ik zou vanavond een foto moeten maken, maar op de vorige pagina zijn er alvast genoeg foto's :p

De wimper:
Voor:
IMG_20170221_200609.jpg


Nu:
IMG_20180712_202543.jpg

Ik zal vanavond nog een foto maken op mijn hand.
 
Zo dat verschil is goed te zien zeg. Ben wel benieuwd naar een foto waarop hij nu op je hand zit.
 
Mooi heur!

Mag ik vragen of je die bakjes ruikt? En ik bedoel niet meteen stinken, maar gewoon of er een geur in hangt als je er je neus insteekt.
Wij hebben hier een winkel met reptielen en daar kan ik niet lang binnen blijven :D
 
Zo dat verschil is goed te zien zeg. Ben wel benieuwd naar een foto waarop hij nu op je hand zit.
De luipaarden waren wakker, dus ik heb foto's gemaakt in de zwarte bak waar ze op de "voor" foto's in zaten.

IMG_20180720_185953.jpg
IMG_20180720_190036.jpg


Mooi heur!

Mag ik vragen of je die bakjes ruikt? En ik bedoel niet meteen stinken, maar gewoon of er een geur in hangt als je er je neus insteekt.
Wij hebben hier een winkel met reptielen en daar kan ik niet lang binnen blijven :D
Nee, tenzij ze net hebben gepoept ruik je niks.
 

Terug
Bovenaan