Lido 200 subtropisch (MauriceB)


M

MauriceB

Guest
hier was ik naar op zoek, ik was de gebruiker en zijn bak kwijt, ja zolang heb ik al niet meer serieus een aquarium gehad :)

het is een lido 200 geworden ook omdat mijn vrouw die mooi vond staan in de woonkamer.

het is nog niet helemaal zoals ik het wil , gisteren geplaatst.
er komt in oryzias latipes wildkleur jongen
danio marginatus groepje.

jonge visjes van buiten waarschijnlijk jonge notropis om op te laten groeien zijn nu erg erg klein

ik wil ook nog iets achter het hout rechts zetten

en dan nog iets op de bodem, corydoras paleatus of iets anders leuks, liefst de barbatus maar die word me te groot.
allemaal subtropisch zoals ik eigenlijk al jaren doe, liefst gaan ze zomers naar buiten, daar hebben mijn danio marginatus 5 st ook gezeten.
de oryzias latipes jongen zijn nog te klein die overwinteren binnen en gaan volgend jaar naar buiten
in het voorjaar hopelijk een kweek met rondstaartparadijsvissen hierin
Ook danio tinwini is erg mooi ooit gezien in duitsland

15367725998508196918765718029604.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag wat jonge endlers erin gedaan die ik nog had zwemmen om de boel wat op gang te trekken
 
Leuke bak zo, succes.
 
Update, wat planten van het werk meegenomen.
Morgen komer nog hydrocleis bij linksachter

IMG_20180917_200101.jpg
 
Prachtig stuk hout in die bak.
 
Hopelijk word het mooier, vandaag bio co2 aangesloten

IMG_20180925_143056.jpg
 
hier was ik naar op zoek, ik was de gebruiker en zijn bak kwijt, ja zolang heb ik al niet meer serieus een aquarium gehad :)
Dat was toch op dat 'andere' forum? Die van de toeristische tips? :D

Voor mij is het net zo lang geleden ;-)
 
Toeristische tips? Oke ik ben eh grijs haha
 
Ow wacht ja nu snap ik hem, oja was dat daar haha
 
Alweer aangepast sterrekruid achterin en ludwigia naar voren
 
Nu wil ik eigenlijk rechts limphnofilia aromatica ipv de waterpest.
Nadeel dat je op een aquariumafd werkt te makkelijk.
Wel mijn eigen vissen besteld, morgen komen de corydoras trilliniatus, stuk of 8 in de bak. Jonge dieren nog cm of 3
 
We draaien alweer wat langer en zijn wat planten bijgekomen zo ook pseudomugil gertrudae 10 st.
En koppeltje prachtbarbelen wil hier nog 2 dames bij maar hadden alleen nog mannen
IMG_20181017_195650.jpg
 
Mooi geheel zo :thumbs:
 

Terug
Bovenaan