Ladekasten die een aquarium kunnen dragen.


Koeny

Active member
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
26
Locatie
Groot-Bijgaarden (België)
Hallo. Ik zou graag een 60x45x45 of 75x45x45 aquarium op mijn IKEA Malm-ladekast zetten maar deze kan het gewicht niet echt aan. Kan iemand mij helpen om een ladekast te zoeken die zeer stevig is maar ook enigszins voldoet aan de nood om mijn kledij kwijt te kunnen. Mijn huidige kast is 100x80x47 en heeft 4 lades. Ik zou graag iets vinden van +- 90 cm hoog bij 75 tot 100 breed en dus minimal 45cm diep. Ik heb al overal gekeken en zelfs geinformeerd naar de kosten van een maatkast en met het supplement voor 4 lades kwam ik op een exuberante 970 euro. Dat zie ik zeker niet zitten. Dus enig duwtje in de juiste richting naar het juiste meubel zou erg welkom zijn.
 
Ben je een beetje handig ?
 
je kunt ook naar de kringloop gaan en daar een degelijke kast kopen, die je altijd een kleur kan geven van jou smaak, zelf denk ik dat Ikea kasten niet echt degelijk zijn.
 
je kunt ook naar de kringloop gaan en daar een degelijke kast kopen, die je altijd een kleur kan geven van jou smaak, zelf denk ik dat Ikea kasten niet echt degelijk zijn.
Ikea hoeft natuurlijk ook geen rekening te houden met een x aantal kg aan aquarium dat erboven op komt :p maar idd bij de kringloop kun je wel kwaliteit vinden in bv oude eiken kasten. Vroeger was toch alles gebouwd op degelijkheid en die meubels gingen meerdere levens mee. Tegenwoordig moet je ieder jaar een nieuwe inrichting, aldus mijn vrouw.....
 
je kunt ook naar de kringloop gaan en daar een degelijke kast kopen, die je altijd een kleur kan geven van jou smaak, zelf denk ik dat Ikea kasten niet echt degelijk zijn.
Inderdaad en ik kijk meestal ook bij de kringloop of op MP.
 
De grenen trofast kasten zijn vrij stevig.
Maar de besta kasten kunnen ook wel als je er een plaat overheen legt om de oneffenheden tussen de segmenten op te vangen.

Iedereen die gaat roepen dat Ikea kasten niet geschikt zijn omdat het spaanplaat is hebben nog nooit een juwel aquarium meubel open gezaagd
 

Terug
Bovenaan