Kwaliteit dwerggoerami


tomansky

Well-known member
Lid geworden
6 augustus 2011
Berichten
334
Locatie
Boxtel
Website
vissenpraat.wordpress.com
Ik heb deze vraag al staan in mij foto album topic maar ik wil hem ook even los stellen zodat ik meer reacties krijg.

Mijn dwerggoerami man lag na 1 week al op sterven. Hetzelfde aan de had als in onderstaand topic.

http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... 905&page=2

Ik wil eigenlijk terug naar de winkel gaan om een nieuwe te eisen maar misschien gaat het dan weer zo en dat vind ik echt niks (het gaat me ook meer om het vissenwelzijn dan om het geld).

Ik heb hem gisteren uit zijn lijden verlost.

Het vrouwtje doet het voorlopig nog goed. De 26ste is er een aqua tera beurs in Oosterhout. Daar wil ik eens gaan kijken. Hopelijk kan ik daar wel een gezond mannetje op de kop tikken. Of is de kwaliteit op zoon beurs eigenlijk te vergelijken met die uit de winkels?
 
Ik heb het gelezen, heel spijtig dit. Ik denk dat de Mikrogeophagus ramirezi het zelfde probleem heeft. Erg jammer want het zijn beide erg mooie visjes.

Ik koop op de beurs alleen iets wat er erg goed uitziet anders laat ik het daar... Kent er iemand een kweker in Noord-Brabant? Of iemand die een gezonde dwerggoerami man te koop heeft?
 
Als je wat verder wilt rijden, zou je Utaka in Amersfoort kunnen overwegen.
Die hebben, volgens hun stocklist (die ze over het algemeen goed bijhouden), op het moment wildvang zwemmen.
 
Ik ben er gisteren geweest en er zitten er nog een aantal wildvangexemplaren.
 
Ook ver weg maar in Gouda zit een kweker...betta's pride. Kweekt labyrinthvissen.
 

Terug
Bovenaan