Kunstrotsen


attobytes

Well-known member
Lid geworden
3 augustus 2008
Berichten
428
Locatie
Zoersel, België
Graag wil ik de overstap maken van natuurlijke naar kunstrotsen, de losse modules van rockzolid lijken me wel wat.. Zijn er nog andere merken die ik zeker in overweging moet nemen? Ook zou ik graag een volle inrichting krijgen, hoe beslis je dan welke modules je best kan nemen?

Bedankt voor jullie tips!
 
Back to nature, dat is een andere.
 
Rockzolid module zijn best mooi. En met de 'Puzzle' Module kan je best wat hoogte creëren. beter dan met de 'Stone' module.
Superfish heeft eigenlijk ook wel leuk spul en Aqua D'ella heeft ook een mooi assortiment.
Nadeel is dat je binnen in de module altijd stilstaand water hebt en dat kan een negatieve impact hebben om je waterkwaliteit.
 
Nadeel is dat je binnen in de module altijd stilstaand water hebt en dat kan een negatieve impact hebben om je waterkwaliteit.
Dat heb ik een keer gehad bij garnalen en toen ik de rots eruit haalde stonk het enorm en die is de kliko ingegaan.
 
Er is hier iemand die van rubber zelf rotsen maakt. Dat zag er erg mooi uit. Als het me te binnen schiet, wie dat was of waar dat stond, laat ik het je weten. Ondertussen kun je zelf proberen 'm te vinden?
 
Rockzolid zijn zeer fraai. Als je genoeg stroming in je bak hebt en iets grotere gaten in je modules boort dan heb je geen last van stilstaand water. Ook perfect voor het wegwerken van apparatuur (zie mijn Malawibak).

Gr. Ed
 
Rockzolid zijn zeer fraai. Als je genoeg stroming in je bak hebt en iets grotere gaten in je modules boort dan heb je geen last van stilstaand water. Ook perfect voor het wegwerken van apparatuur (zie mijn Malawibak).

Gr. Ed
Heb een grote module gekocht, er zijn idd reeds gaten in maar niet heel veel. Welke diameter boor gebruik je best en hoeveel gaten maak je best bij?
 
Heb een grote module gekocht, er zijn idd reeds gaten in maar niet heel veel. Welke diameter boor gebruik je best en hoeveel gaten maak je best bij?
Heb gaten van 5 mm geboord. Een stuk of 3-5 gaten afhankelijk van de grote van je steen of module is voldoende.
 

Terug
Bovenaan