Kraantje op wasmachine-aansluiting


Alexke

Well-known member
Lid geworden
28 februari 2012
Berichten
605
Locatie
Itegem, Heist op den Berg, België
Hallo,
Ik ga een nieuw aquarium opstarten en wil daarvoor het gefilterde regenwater gebruiken, welke de wasmachine gebruikt. Zijn er tussenstukjes en kraantjes waarmee ik misschien een extra kraantje op deze ene aansluiting kan zetten? 😄
 
Hallo,
Ik ga een nieuw aquarium opstarten en wil daarvoor het gefilterde regenwater gebruiken, welke de wasmachine gebruikt. Zijn er tussenstukjes en kraantjes waarmee ik misschien een extra kraantje op deze ene aansluiting kan zetten? 😄
Zo bijvoorbeeld.
1627882862116.png
 
Hallo,
Ik ga een nieuw aquarium opstarten en wil daarvoor het gefilterde regenwater gebruiken, welke de wasmachine gebruikt. Zijn er tussenstukjes en kraantjes waarmee ik misschien een extra kraantje op deze ene aansluiting kan zetten? 😄
Gewoon een Y stuk halen met een extra kraan en die er tussen zetten.
 
Of zo iets:
 

Bijlagen

  • 10198_p_3398910_1_1.jpg
    10198_p_3398910_1_1.jpg
    6.6 KB · Weergaven: 91
Gewoon een Y stuk halen met een extra kraan en die er tussen zetten.
Alleen is dit de verkeerde.
Deze zet je op de kraan.
Dwz 1 kraan met 2 machines.

Welke jij bedoelt is precies het schroefdraad andersom. Die zet je dan op de muurplaat en daarop 2 kranen.
 
Dit is de juiste voor 2 kranen op 1 muurplaat.


 
Alleen is dit de verkeerde.
Deze zet je op de kraan.
Dwz 1 kraan met 2 machines.

Welke jij bedoelt is precies het schroefdraad andersom. Die zet je dan op de muurplaat en daarop 2 kranen.
Ik heb ook het y stuk na de kraan en dan een kogelkraan om het water naar het osmose apparaat te kunnen afsluiten. Wanneer ik het y stuk op de muurplaat zou zetten zou de kraan teveel naar voren zijn gekomen.
 
Is dit iets (lekker compact):
 

Terug
Bovenaan