Koffervis aquarium?


S

Stefanw505

Guest
Wij hebben nog een leegstaand aquarium en hebben al eerder 3 dwergkoffervisjes gehad die wij samen hielden met andere vissen (ging allemaal goed) en dit keer wilden wij eigenlijk een aquarium maken met alleen maar koffervisjes en een paar garnaaltjes maar aangezien ik dat nog nooit eerder heb gedaan wou ik voor de zekerheid maar een beetje hulp dus ik heb een paar vraagjes:D:

-er is ons door verschillende mensen verteld dat het mogelijk is om een klein groepje dwergkoffervisjes in een aquarium van 64×40×40 te houden.... klopt dit en zo ja hoeveel dan ongeveer?

-ik weet dat het zichtsveld van de koffervisjes doorbroken moet zijn (veel planten en hoge planten) maar zijn er nog andere speciale dingen waar het aquarium aan moet voldoen:rolleyes:

-kunnen er bij de koffervisjes een groepje garnaaltjes ( ik weet nog niet zeker welke soort)?

En als iemand toevallig een aquarium met koffervisjes heeft zou ik graag foto's willen zien;):p
 
Ik denk dat je dwergkogelvisjes bedoeld? want dwergkoffervisjes kan google niks mee.
 
Oh ja sorry had me vergist:D:p:stom:
 
Oh wauw! er bestaat ook echt een kogelvis forum:eek:. Ik zal daar een thread openen:thumbs:
 

Terug
Bovenaan