Kh en Ph veel te hoog


Om een beeld te krijgen van je water kwaliteit uit de kraan kun je deze ook opzoeken op internet. Ik woon zelf niet in noord holland, maar ons water (rotterdam) komt bij evides vandaan en op hun site kan ik zoeken op postcode wat er allemaal in mijn kraanwater zit en de waardes van hardheid, ph etc.
 
Ik zie net je bestand in het voorsteltopic en is best aan de flinke kant en zou dan wekelijks 20% verversen ipv om de 3 weken.
 
Ik denk dat je teststrip niet werkt, een PH waarde van 8,5 uit de kraan is wel heel hoog. Waterleiding bedrijven proberen altijd enigszins water te leveren met een PH waarde van 7,5. Daarop zal ook het buffer worden ingesteld als het goed is.

Hebben de M. Ramirezi geen jeuk door het harde water.
 
Ik denk dat je teststrip niet werkt, een PH waarde van 8,5 uit de kraan is wel heel hoog. Waterleiding bedrijven proberen altijd enigszins water te leveren met een PH waarde van 7,5. Daarop zal ook het buffer worden ingesteld als het goed is.

Hebben de M. Ramirezi geen jeuk door het harde water.
Nee ik merk niets aan ze.
 
Oke ga ik doen. Maar ik vind het jammer dat sommige leden je wel het gevoel geven dat je dom bent als je een vraag stelt dat voor hun waarschijnlijk een eitje is maar voor mij een serieuze vraag.
Idd mag zijn excuses wel aanbieden
 

Terug
Bovenaan