Kersenbuiken F1


L

Lade

Guest
Hallo iedereen,
Ik ben van plan om mijn kersenbuikcichliden te verkopen aangezien ik er nu te veel heb. ( 12 in 1.25 aquarium)
De vissen zijn 1.5-2 jaar oud. De mannetjes zijn tussen de 9-10 cm en de vrouwtjes tussen de 4-7 cm.
De ouders zijn wildvang. ( of toch volgens de handelaar)
Ik weet niet of dit de prijs be�nvloedt, maar ik vermeld het toch.
Hier zijn enkele foto's van de vissen in kwestie
429815lade_0_82_20131111_164521.jpg


936228lade_0_82_20131111_163449.jpg


459574lade_0_82_20131111_162650.jpg


627516lade_0_82_20131111_191218.jpg


392242lade_0_82_20131111_175527.jpg


688181lade_0_82_20131111_162559.jpg

Gelieve niet te letten op het vele zweefvuil :)
 
Aangezien kersenbuiken fokken als konijnen moet je je er niet teveel van voorstellen. Ze zijn gelukkig niet al te klein en best mooi, maar helaas is de markt oververzadigd , dus verwacht er niet teveel van.
 
Het feit dat de ouders wildvang zijn verandert niets?
 
Nee,maar foto,s maken met zo,n vuile ruiten???
Vind de bak ook niet naar huis te schrijven.
Werken de filters wel goed?
Sorry dat ik het zeg,he.
 
Is niet erg hoor,
Ik had net een grote herinrichting van het kienhout gedaan waardoor er veel zweefvuil vrijkwam. De ruiten zelf zijn proper. Normaal gezien is er geen zweefvuil. Dit is intussen weer weg gefilterd en het grind is gezuiverd.
 
Is niet erg hoor,
Ik had net een grote herinrichting van het kienhout gedaan waardoor er veel zweefvuil vrijkwam. De ruiten zelf zijn proper. Normaal gezien is er geen zweefvuil. Dit is intussen weer weg gefilterd en het grind is gezuiverd.
 
Is niet erg hoor,
Ik had net een grote herinrichting van het kienhout gedaan waardoor er veel zweefvuil vrijkwam. De ruiten zelf zijn proper. Normaal gezien is er geen zweefvuil. Dit is intussen weer weg gefilterd en het grind is gezuiverd.
 
Bertus zei:
Nee,maar foto,s maken met zo,n vuile ruiten???
Vind de bak ook niet naar huis te schrijven.
Werken de filters wel goed?
Sorry dat ik het zeg,he.
:confused:

Waar slaat dat nou weer op? Die foto's van jou staan ook vol met kalksporen. Zegt toch ook niemand wat van... Sowieso knap dat je aan de hand van die paar foto's kan bepalen dat die bak "niet over naar huis te schrijven is".

Lade vraagt wat over zijn Kersenbuikjes, hij vraagt geen waardeoordeel over zijn bak.


@ Lade
Ik vind je Kersenbuikjes schitterend, maar ze zijn inderdaad niet makkelijk kwijt te raken. Misschien dat je het op een cichlidenforum kan proberen.

Off-topic, maar hoe gedragen de Kersenbuikjes zich onderling?
 
Denk dat f1 weinig verschil maakt helaas. Wellicht dat je ze voor een euro kwijt kunt raken.
 

Terug
Bovenaan