Juwel vision 180 + Eheim pomp


S

Sjeff

Guest
Hallo,

Ik ben aan het nadenken om een Juwel Vision 180 tweedehands over te nemen. Hier zit een Eheim pomp voor 400L bij. Er wordt 140 voor gevraagd, is dit een goede prijs of wordt ik hier afgezet?

Groet, Jeffrey
 
ik denk zelf dat dit een redelijke prijs is maar je kan altijd bieden, misschien gaan ze ermee akkoord of doen ze een tegen bod.
 
Zei dat er per mail 130 geboden was, altijd een beetje aftasten met zoiets natuurlijk...
 
Dank je wel! Ik zal is even kijken of hij wat foto's zou willen maken van het aquarium zelf en de "schade" dan weet ik weer wat meer.
 
Dank je wel!

De ander heb ik een mail gestuurd voor de prijs.

Ik zal is even kijken of hij wat foto's zou willen maken van het aquarium zelf en de "schade" dan weet ik weer wat meer.
 
Even terzijde:
Ik vind de Juwel 1 nadeel hebben en dat is het formaat van de buizen. Daardoor zit je aan de dure vast. Dat kan behoorlijk schelen als je dat afzet tegen bv een andere bak waar de goedkope Philips buizen in kunnen.
Ik heb deze dus:
http://www.petsplace.nl/vis/dierenverbl ... 3cm~880203
Online kun je voor een paar euro daarvoor al buizen voor bestellen.

Maar de keus is natuurlijk aam jou, echter wilde ik je er toch even op wijzen.
 
klopt, juwel maakt wel rare maten van buizen die je dus alleen van juwel kan kopen en voor die tl buizen moet je dan ook de hoofdprijs betalen. ferplast is volgens mij wel duurder dan juwel maar die keus is aan jou.
 
Ja ok maar ik denk dat je per buis wel 10 euro kan uitsparen. Online kosten die van Philps erg weinig als je ze per 4 of 5 koopt.
Dan heb je al een heel groot deel van de meerprijs eruit. En in de ferplast zit een timer in de kap ingebouwd en dat is ook gemakkelijk.
 
Ik zal het allemaal meenemen als ik mijn keus ga maken, voorlopig valt de Vision 180 direct af denk ik. Zie hier en daar voor 60 euro meer de 260 staan.

Bedankt voor alle hulp weer zover.
 
260 heb ik ook, voor 70 euro gekocht,,, bak+onderkast


Als je goed zoekt en een beetje geluk hebt, heb je zo een goedkope mooie bak...


Succes!!!
 
Dan heb je nogal mazzel gehad denk ik... Maar ik ga de 180 ophalen voor 120 met eheim pomp en verwarming erbij... Geen gezeur alles werkt en zit maar ��n klein krasje op het aquarium zelf.
 

Terug
Bovenaan