Juwel Rekord 60cm van *Angel*


Dank je wel! Bloos
 
Ik zie dat je zand op de bodem hebt, heb je dan ook nog een voedingsbodem? Of is dat niet nodig omdat de planten op stukken hout groeien?
 
Ik heb geen voedingsbodem.
Bij de cryptocoryne heb ik voedingskegeltjes gedaan bij de wortels en verder doe ik 1 x per week vloeibare plantenvoeding in de bak.
 
Die vloerbare plantenvoeding heb ik ook. Ben net startend, dus alles dat ik leer is fijn. Voedingskegeltjes ken ik nog niet, ga ik meer over uitzoeken. Thanks.
 
Graag gedaan!
 
Er valt weinig spannends te vertellen over deze bak, draait als een zonnetje.
Vandaag weer waterwissel gedaan, emmer er uit, emmer er in, klaar.
Dus veel meer dan foto's is er niet :)

Juwel 60-15.jpg


Juwel 60-23.jpg


Juwel 60-28.jpg
 
Wat zijn dat een super heldere foto's Angel. Met welk toestel maak je deze foto's ?
 
Dank je!
Met mijn telefoon, maar ik haal ze nog wel door een fotobewerkingsprogramma (bijv. voor iets meer scherpte / licht of wel wat meer bewerking)
Ik heb wel een Canoncamera, maar die gebruik ik eigenlijk niet voor mijn aquariumfotografie.
 
Dank je!
Met mijn telefoon, maar ik haal ze nog wel door een fotobewerkingsprogramma (bijv. voor iets meer scherpte / licht of wel wat meer bewerking)
Ik heb wel een Canoncamera, maar die gebruik ik eigenlijk niet voor mijn aquariumfotografie.
Welk fotobewerkingsprogramma is dat Angel en is dat een gratis programma of een betalend programma ?
 
PhotoFiltre (gratis ) en Lightroom (moet je voor betalen en is in combinatie met Photoshop), met Lightroom kun je veel meer dan met PhotoFiltre.
 

Terug
Bovenaan