Juwel Rekord 60cm van *Angel*


A

*Angel*

Guest
Deze bak is in januari 2017 opgestart.
Na een goede indraai periode zijn er eerst 6 Corydoras Panda in gegaan (uit een vorige bak van ons).
In maart 2017 zijn er vervolgens 10 Pseudomugil gertrudae bij gekomen.
De Panda's zorgden al vrij snel voor kinderen, maar aten ze geregeld ook gewoon weer op.
Bij een schoonmaak van het externe filter kwam een verassing, er zat een baby Pandaatje in.
Niet veel later heeft een ander kleintje het gered om in de bak op te groeien en nu zitten er dus 8 Panda's in deze bak.
Verder zitten er in deze bak nog Blue Dream garnalen in en onlangs heb ik er ook een aantal Super Tijgers aan toegevoegd ( had er wat teveel in een van mijn andere bakken en dus hier in gedaan)

Totaal foto's van deze bak gaan altijd erg lastig, hij is wat donker en er is vaak weerspiegeling in van de omgeving.

Juwel 60.jpg


Juwel 60..jpg
 
Mooie bak en geweldige bewoners :thumbs:
 
En nog een paar foto's.

Juwel 60-8.jpg


Juwel 60-7.jpg


Juwel 60-9.jpg
 
Mooi.
 
Dank jullie wel!!
 
Mooi zicht dat frummeltje tussen de garnalen!
 
Dank voor de leuke reacties!

Mooi zicht dat frummeltje tussen de garnalen!
Ja, geweldig leuk om te zien.
En toen hij nog kleiner was, was ook zo lachen...garnalen waren een stuk groter.
 
Vallen echt mooi op je garnalen met dat zand!
 
Jouw inrichting vind ik bijzonder mooi Angel en waar heb je zo'n prachtig stuk kienhout gevonden ?
 
Vallen echt mooi op je garnalen met dat zand!
Ja, is ook een erg leuk gezicht als er heel veel op de bodem zitten en dan de Cory's die er tussen door scharrelen (of eigenlijk bulldozeren...)

Jouw inrichting vind ik bijzonder mooi Angel en waar heb je zo'n prachtig stuk kienhout gevonden ?
Dank je wel! Bij een grote aquariumwinkel (geen idee of ik de naam mag noemen of niet)
Was op slag verliefd op dit grote stuk hout en het past precies in de 60cm.
Achter het hout is dan nog genoeg ruimte als de vissen, cory's zin hebben om even niet aanwezig te zijn / in het zicht te zijn.
 
Ja, is ook een erg leuk gezicht als er heel veel op de bodem zitten en dan de Cory's die er tussen door scharrelen (of eigenlijk bulldozeren...)


Dank je wel! Bij een grote aquariumwinkel (geen idee of ik de naam mag noemen of niet)
Was op slag verliefd op dit grote stuk hout en het past precies in de 60cm.
Achter het hout is dan nog genoeg ruimte als de vissen, cory's zin hebben om even niet aanwezig te zijn / in het zicht te zijn.
Anders mag je me de link van de winkel geven in een PB Angel dank u.
 
Ehhh,stomme vraag misschien.
Ik verwacht ergens PB te zien staan, maar moet ik nu klikken op contact en dan start een conversatie of moet dat anders.
 
Je klikt gewoon op mijn avatar (profielfoto) en dan klik je op start conversatie das alles.
Knipsel Angel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.PNG
 
Als je een pb krijgt zie je dat rechtsboven in onder postvak in.
 
Zoals ik al schreef, deze bak is lastig op de foto te zetten als geheel, overdag weerspiegelingen en s'avonds te donker, maar goed.
Ook wat foto's van de mugiltjes

Juwel 60-27.jpg


Juwel 60-16.jpg


Juwel 60-17.jpg


Juwel 60-18.jpg


Juwel 60-19.jpg
 
Knap datje met zo weinig planten die in de grond zitten toch zo'n mooi bakje kan bekomen.
 
Schitterende visjes :daisy:
 
Knap datje met zo weinig planten die in de grond zitten toch zo'n mooi bakje kan bekomen.
Merci.
Ik heb inderdaad enkel Cryptocoryne balansae in het zand staan.
Verder nog Braziliaanse klimop boven in in het aquarium, vastgehouden met een zuignapje.
En verder javavaren, Trident en anubia's soorten op hout gebonden.
En aan de rechter zijkant wat mos gebonden op een zuignap-ding.
Schitterende visjes :daisy:
Dank je...vind ik stiekem ook :)
 
Jouw bak is een mooi voorbeeld voor mij en wil ik later ook gaan toepassen.
1) mooi.
2) praktisch geen onderhoud.
3)je zandbodem blijft mooi leeg zodat je deze heel makkelijk kan afhevelen.
 
Deze bak vergt inderdaad nauwelijks onderhoud, over het algemeen enkel 1 x per week een waterwissel.
Zo nu en dan wat dood blad weghalen en om de zoveel weken eens ramen lappen.
De bodem afhevelen hoef ik eigenlijk niet eens te doen ,hij blijft erg schoon.
Eens in de zoveel tijd verplaatst ik het hout een beetje zodat ik eventuele troep die er onder ligt weg kan zuigen.
 
Da's het voordeel van corydoras, wapperen alles op zodat het mooi je filter ingezogen kan worden
 
Mooi foto's van hele leuke bewoners :)
 
Dank je!
 
Prachtige visjes en bizar mooi op de foto gezet Angel!
 

Terug
Bovenaan