juwel rekord 600


D

dwayne130

Guest
ik heb een juwel rekord 600 te koop staan.de pomp is er uit maar heb ik er nog wel bij.hij is nu 7/8 maanden oud.kras vrij.hoeveel is hij nog waard?
 
Kan voor iedereen weer anders zijn maar de helft van de nieuwprijs is denk ik wel redelijk,dus rond de 45 euro.
 
Voor om en nabij 30 euro zie je de oude modellen verkocht worden dus zou zelf de bak niet voor minder wegdoen.
Als je het er nog niet bijgezet hebt zou ik wel vermelden dat het dus om het laatste model gaat met de kantelbare klep in de kap.
 
60 cm. bakjes worden erg veel aangeboden, ik denk dat het weinig mensen wat uitmaakt of dit het nieuwste model of wat ouder is. Persoonlijk zou ik er niet meer dan 30 euro voor geven.
 
Is zoals gezegd idd persoonlijk maar weet van mezelf en andere dat als je ooit hebt lopen klootviolen met zo'n kap die er helemaal af moet om ff iets te doen in de bak dat zo'n grote kantelklep echt ideaal is.
Als de bak echt krasvrij is zou ik er wel 45 euro voor over hebben mocht ik er 1 nodig hebben en de verkoper niet heel ver uit de buurt zit ;)
 
oke ik moet dus ongeveer een prijs van tussen de 30 en 40 euro in me hoofd houden ?
 
Tja ik hader ook 1 te koop en dan krijg je als reactie dat voor 40 euro de Hornbach een vergelijkbare verkoopt die helemaal compleet is.
Tja dat is dan ook weer zo. Ik ben hem wel kwijtgeraakt en heb inmiddels zo n bakje van de Hornbach staan en die bevalt ook prima.
Ik zou daarom ook niet rekenen op de hoofdprijs voor een 60cm bakje. Er is ook veel aanbod op MP.
 
Tweemaal een 2e hands Rekord 600 gekocht. Eerste zat een extern filter bij, 50 euro. Tweede voor 22,50, volledig krasloos.

~ Ivo
 

Terug
Bovenaan