Juwel Primo 70


xifny

Member
Lid geworden
7 november 2022
Berichten
6
Leeftijd
22
Hallo,

Ik ben nieuw in de ‘aquarium wereld’, en onlangs heb ik een Juwel Primo aquarium van 70 Liter gekocht. De deksel vind ik persoonlijk erg onhandig, aangezien ik de deksel er af moet halen, rekening moet houden met de draad van de lamp (die er aan vast zit) en omdat alles eromheen nat wordt. Ik vraag me af of ik er een andere deksel op kan zetten die ik makkelijk open kan doen, of dat ik iets kan maken/kopen zodat mijn huidige deksel open kan staan, i.p.v. dat ik de deksel er af moet halen.

Alvast bedankt!

Groet,

Xifny
 
Je kan een opzetverlichting kopen en dan zelf 2 kleppen erbij maken, dan heb je hoe dan ook altijd licht als je in de bak moet werken, bijgaande foto is hoe ik het had qua verlichting
 

Bijlagen

  • bak6-mei2019.jpg
    bak6-mei2019.jpg
    380.9 KB · Weergaven: 81
Serieus bedoeld zouden er geen lego onderdelen bestaan die je er in een ,seconde, op kunt plakken ik weet dat er scharnierende onderdelen van bestaan er is een tv programma over😀
 
Tja of dat sterk genoeg is dat weet ik niet maar volgens mij werkt dat niet met een kap die je eraf moet tillen.
 
Serieus bedoeld zouden er geen lego onderdelen bestaan die je er in een ,seconde, op kunt plakken ik weet dat er scharnierende onderdelen van bestaan er is een tv programma over😀
Hallo,

Snap ik, helaas! Weet u nog de naam van het progamma? Misschien dat ik daar nog van kan leren. Bedankt! 👍
 
Je kan een opzetverlichting kopen en dan zelf 2 kleppen erbij maken, dan heb je hoe dan ook altijd licht als je in de bak moet werken, bijgaande foto is hoe ik het had qua verlichting
Ziet er goed uit, misschien dat dit ook iets voor mij is. Hoe heeft u de verlichting vast gemaakt? Zit dat aan de bak, of buiten de bak? Erg bedankt voor uw reactie, en voor de foto.
 
Verdamping hangt af van de temp van het water en de kamer en wat het licht afgeeft. Daar kun je moeilijk een aantal liter opplakken.